חיפוש

איך לקבל שפתיים עבות במיוחד

איך לקבל שפתיים עבות במיוחד

אנשים רבים חולמים על שפתיים עבות וחושניות כמו של כוכבי הקולנוע. שפתיים עבות מקנות לנו מראה סקסי שרבים חושקים בו, גם נשים וגם גברים. בעזרת מילוי שפתיים בחומרים מיוחדים ניתן להשיג עיבוי ועיצוב של השפתיים. מהיום בטיפול קל ניתן לקבל שפתיים עבות במיוחד, בעלות מראה מושלם. ניתן להתאים עבור כל מטופל או מטופלת טיפול בהתאמה אישית של עיבוי שפתיים, אך שימו לב! לא מומלץ לבצע את הטיפול בשלבים התפתחותיים של השפתיים, כלומר יש להמתין לגיל 17-18.  הטיפול יכול להתבצע עבור השפתיים העליונות, התחתונות או שתיהן ביחד בהתאם לצורך. אם גם את חולמות על שפתיים עבות ויפות, כדאי שתמשיכי לקרוא.

 

כיצד מתבצע עיבוי שפתיים

בטרם הטיפול יש לערוך אבחון וייעוץ על מנת לבדוק את מצב השפתיים הקיים, ציפיות המטופל והשיטה שבה יבוצע הטיפול לעיבוי השפתיים. זוהי גם הזדמנות לתקן בעיות של אי-סימטריה. עיבוי ועיצוב השפתיים מתבצע בעזרת חומרי מילוי המוזרקים אל תוך השפתיים ומעניקים להן את המראה המעובה עם הנפח הרצוי. הטיפול נעשה באמצעות מחט דקה המבטיחה דיוק רב והתאוששות מיידית. עיבוי שפתיים הוא אינו פרוצדורה פולשנית ואינו דורש הרדמה מלאה; ניתן לבצע מילוי שפתיים בעזרת אלחוש או הרדמה מקומית ותופעות הלוואי הן לטווח קצר בלבד. הטיפול הוא טיפול מהיר הנמשך מספר דקות, אך ישנם מקרים בהם יש צורך בכמה טיפולים על מנת להשיג את המראה המושלם.

שפתיים

חומרים זמניים לעומת חומרים קבועים

ישנם שני חומרים עיקריים בהם משתמשים לצורך עיבוי שפתיים, חומצה היאלורונית וסיליקון, כאשר הראשון נחשב לחומר מילוי זמני והסיליקון נחשב לחומר מילוי קבוע.

שימוש בחומצה היאלורונית – השם  אולי נשמע מפחיד אבל החומצה הזאת היא הדבר הטבעי ביותר וניתן למצוא אותה בגוף באופן טבעי. טיפול בחומר זה מחזיק מעמד בין 3 חודשים עד שנה, זה תלוי בעיקר בריכוז החומר אשר הוזרק. מכיוון שמדובר בחומר טבעי אשר אינו גורם לתופעות אלרגיות, השימוש בחומצה היאלורונית לצורך עיבוי שפתיים נחשב לבטוח. בעזרת חומר זה ניתן לבצע טיפול מהיר ולא פולשני במהלכו החומר מוזרק לתוך הנקודות הדרושות בשפתיים.

שימוש בסיליקון – לפי שיטה זו מזריקים טיפות קטנות מאוד של סיליקון לתוך השפתיים במהלך סדרת טיפולים עד להשגת המראה הדרוש. שני החיסרונות העיקריים של השיטה הם הזמן הרב שלוקח עד להשגת המראה הסופי והעובדה שמדובר בהליך בלתי הפיך. סיליקון הוא אינו חומר טבעי וקיים בו יותר סיכוי לסיבוכים.

לסיכום, מי שרוצה לקבל שפתיים עבות במיוחד יכול למצוא את הפתרון הדרוש בתחום הרפואה האסתטית. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לעשות זאת באמצעים מתקדמים ופחותי סיכונים. ההחלטה האם לעשות זאת עם סיליקון או חומצה היאלורונית היא שלכם, קחו בחשבון שטרנדים אופנתיים עלולים להשתנות ולכן אולי מוטב להעדיף את הטיפולים הזמניים אותם ניתן לבצע במהירות ובקלות אחת לתקופה.

למידע נוסף מאתר "הארץ".

 

אולי תאהבו גם את:

מתיחת פנים ללא ניתוח

  עם השנים עור הפנים מתקמט ומאבד את המראה הצעיר שלו, אנשים רבים מחפשים אחר טיפולים המתקנים את נזקי הזמן ומחזירים לפנים את המראה הצעיר

קרא עוד »
קעקועים 2
איך מורידים קעקועים

איך מורידים קעקועים כולנו יודעים שקעקועים הם לכל החיים, אבל כאשר אנחנו צעירים לא אכפת לנו ואנו ממהרים לעשות קעקועים מבלי לחשוב פעמיים. יש אנשים

קרא עוד »