חיפוש

מילוי קמטים לגברים ולנשים

 

כל אחד ואחת מאיתנו, בבוא היום, סובל מקמטים. אצל חלקנו מדובר בקמטים עדינים, אצל אחרים המצב קצת יותר קיצוני אך בסופו של דבר אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהקמטים המופיעים עם הגיל. הקמטים משנים את המרקם של עור הפנים ומעניקים לנו מראה מבוגר. גם גברים וגם נשים אינם מרגישים בנוח עם הקמטים ומחפשים אחר דרכים להעלמת הקמטים בעור הפנים. בעבר העלמת קמטים נעשתה בעזרת מתיחת פנים, פרוצדורה כירורגית מורכבת ומלאת סיכונים. היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו לבצע טיפולים יותר עדינים ופחותי סיכונים המביאים לתוצאות מיידיות. בעזרת הזרקה של חומר מילוי מיוחד ניתן לבצע מילוי קמטים לגברים ולנשים, מילוי אשר מעלים את הקמטים ומחזיר לעור את המראה המתוח והבריא.

קמטים

מדוע מופיעים קמטים

 

במהלך השנים גופנו מזדקן ועובר שינויים בלתי נמנעים אשר מביאים להופעת הקמטים. התהליכים שהגוף עובר מדלדלים את תאי האלסטין והקולגן, דבר הגורם לעור לאבד את גמישותו ולשנות את מאפייניו.  תנועות השרירים של הפנים מעצבות מחדש את העור ומשאירות עליו סימנים של קווי צחוק וקמטי הבעה אשר אינם נעלמים. חלקם של השינויים בעור הם טבעיים כתוצאה מהגיל וממאפיינים גנטיים, אחרים נגרמים או מואצים על ידי גורמים חיצוניים כמו חשיפה מרובה לשמש, עישון, תזונה לקויה ועוד גורמים סביבתיים המאיצים ומחמירים את הופעת הקמטים.

 

טיפול למילוי קמטים

 

טיפולי מילוי קמטים לגברים ולנשים יכולים להתאים לכל אחד בכל גיל. מצב הקמטים קשור לגיל אך לא ניתן להצביע על גיל מסוים בו יש לבצע את הטיפול. אצל חלקנו הקמטים מגיעים בגיל מוקדם אצל אחרים בגיל מאוחר. אין צורך לקשור את הטיפולים לגיל, זה פשוט קשור למצב הפנים.

אין צורך בהכנות מיוחדות עבור טיפול מילוי קמטים. כמובן שבמידה שאתם סובלים ממחלות כלשהן או מטופלים בתרופות יש לידע את הרופא המטפל. כמו כן עבור חלק מחומרי המילוי בהם משתמשים יש צורך לעשות בדיקת רגישות מקדימה בטרם התחלת הטיפול.

החומרים הנפוצים למילוי קמטים עבור נשים וגברים הם בוטוקס וחומצה היאלורונית. הבטוקס מתאים במיוחד למצבים בהם הקמטים נגרמים כתוצאה מפעילות שרירי הפנים והוא מרפה את השרירים. החומצה ההיאלורונית מתאימה למילוי קמטים הנוצרים מצניחת הפנים. כמובן שבטרם הטיפול המטופלים עוברים אבחון בו הרופא בודק את מצב הקמטים ומחליט מהו הטיפול האידיאלי עבור המטופל.

הטיפול נעשה באמצעות הזרקת החומר בנקודות ובאזורים בהם זה נדרש על מנת להעלים את הקמטים. הטיפול נעשה ללא הרדמה אך במקרים מסוימים נעזרים באלחוש מקומי הדומה לזה של רופא השיניים. הטיפול הוא פרוצדורה מהירה המסתיימת לכל היותר תוך 15 דקות. בגמר הטיפול יתכנו נפיחויות מקומיות ואף שטפי דם העוברים תוף כמה ימים ללא צורך בטיפול מיוחד.

באדיבות עורך דין פלילי רובי סטאר. למעבר אתר של רובי סטאר.

אולי תאהבו גם את:

מתיחת פנים ללא ניתוח

  עם השנים עור הפנים מתקמט ומאבד את המראה הצעיר שלו, אנשים רבים מחפשים אחר טיפולים המתקנים את נזקי הזמן ומחזירים לפנים את המראה הצעיר

קרא עוד »
קעקועים 2
איך מורידים קעקועים

איך מורידים קעקועים כולנו יודעים שקעקועים הם לכל החיים, אבל כאשר אנחנו צעירים לא אכפת לנו ואנו ממהרים לעשות קעקועים מבלי לחשוב פעמיים. יש אנשים

קרא עוד »