חיפוש

איך מורידים קעקועים

איך מורידים קעקועים

כולנו יודעים שקעקועים הם לכל החיים, אבל כאשר אנחנו צעירים לא אכפת לנו ואנו ממהרים לעשות קעקועים מבלי לחשוב פעמיים. יש אנשים שחיים עם הקעקועים שלהם בשלום כל החיים, אך ישנם אחרים שעם הגיל רואים את הדברים אחרת ומבקשים לעשות הסרת קעקועים. לא אחת מדובר בהסרת קעקוע של שם אהבת הנעורים שלנו, כאשר היינו תמימים וחשבנו שנהיה ביחד לנצח; עכשיו איזה פדיחה כאשר יש לנו אהבה חדשה… קעקועים נועדו להיות דבר שאינו יורד וזה לא מובן מאליו שניתן להסיר אותם, אך בהחלט ישנם דרכים להסרת קעקועים.

ראשית כל בואו נסביר כיצד נעשה הקעקוע ומדוע יש צורך בטיפולים מיוחדים על מנת להסירו. במהלך תהליך הקעקוע מחדירים את פיגמנט הצבע אל השכבות התחתונות של העור, שם הוא נקשר לחלבונים והגוף אינו מסוגל להסירו. הפיגמנט הופך להיות חלק קבוע מהעור ולמרות שהוא בשכבות התחתנות של העור הוא נראה בצורה חיצונית. מכיוון שהגוף אינו מסוגל לנקות לבדו את צבעי הקעקוע יש צורך בהתערבות מיוחדת על מנת להסירו. ניתן לעשות זאת אך ככל שהקעקוע נמצא בשכבות היותר עמוקות של העור וככל שהוא יותר גדול כך יותר קשה להסירו. התחדשות אסתטיקה ויופי – הכתבה המלאה.

קעקועים

שיטות להסרת קעקועים

 

הסרת קעקועים בעזרת ניתוח – ניתן להסיר קעקועים בעזרת הליך כירורגי בו ממש כורתים את חלק העור המקועקע ולאחר מכן מבצעים תפרים. זהו הליך כירורגי המתבצע בהרדמה מקומית. החיסרון של הליך זה הוא שהוא מתאים להסרת קעקועים קטנים ולא ניתן לבצע אותו על שטחי עור גדולים ומקועקעים. ישנם מקרים בהם עושים שני שלבים, הראשון להסרת הקעקוע והשני לניפוח העור הבריא סביב האזור שבו היה הקעקוע. כמו כל הליך כירורגי הדבר משאיר צלקות.

http://www.bizportal.co.il/bizpoint-sponsored/news/article/738319

הסרת קעקועים בלייזר – טיפולים בלייזר מקובלים היום להסרת כתמים שונים בעור ובעזרתם ניתן גם להסיר קעקועים. הטיפול בלייזר מאפשר לפרק את קשרי הפיגמנט עם החלבונים וכך למחוק אותם בהדרגה. לשיטה יש חיסרון מכיוון שהיא אינה מתאימה לכל צבע וצריך לדעת בדיוק איזה צבע הוחדר לרקמות העור. השיטה בדרך כלל זוכה להצלחה כאשר מדובר בצבעים כהים כמו כחול, ירוק, שחור ואפור. כאשר מדובר בקעקועים בהירים התוצאות הן פחות טובות. טיפולים להסרת קעקועים בלייזר נעשים תחת אלחוש מקומי ויש צורך בסדרת טיפולים, בדרך כלל בין 5-10 טיפולים. כפי שאמרנו הטיפול בלייזר מפרק את קשרי החלבונים, דבר אשר משאיר כוויה קלה. לאחר הטיפול על הגוף לעשות את העבודה ולשקם את הכוויה. יש צורך בתקופת המתנה של 6 שבועות לפני טיפול נוסף. בתקופה שבין הטיפולים העור סובל מרגישות ויש להימנע מחשיפה לשמש או טיפולי הסרת שיער; כל תהליך דלקתי בעור עלול לעכב את הטיפול.

למידע נוסף

שיוף העור – זוהי סוג של שיטת פילינג המשייפת את העור ומסירה את שכבות העור המקועקעות. בשל עומק החדרת הפיגמנט אל תוך העור השיטה אינה נחשבת ליעילה ומתאימה יותר לקעקועים מסוג של איפור זמני, כמו כן היא עלולה להשאיר מראה עור מצולק. רוצים לדעת עוד? לחצו כאן.

אולי תאהבו גם את:

מתיחת פנים ללא ניתוח

  עם השנים עור הפנים מתקמט ומאבד את המראה הצעיר שלו, אנשים רבים מחפשים אחר טיפולים המתקנים את נזקי הזמן ומחזירים לפנים את המראה הצעיר

קרא עוד »