חיפוש

מתיחת פנים ללא ניתוח

 

עם השנים עור הפנים מתקמט ומאבד את המראה הצעיר שלו, אנשים רבים מחפשים אחר טיפולים המתקנים את נזקי הזמן ומחזירים לפנים את המראה הצעיר והרענן. מתיחת פנים היא אחד הטיפולים המקובלים. בעבר מתיחת פנים נעשתה באמצעות הליך כירורגי מורכב ומסוכן אך היום הדברים השתנו. תאמינו או לא, היום הטכנולוגיה מאפשרת לבצע טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח. זה קצת קשה להאמין, כולנו הורגלנו לכך שמתיחת פנים היא הליך כירורגי לכל דבר הנעשה באמצעות הרדמה וחתכים בעור. כיצד הרפואה השתכללה וכיצד היא מאפשרת לנו לבצע הרמת פנים ללא ניתוח? ואילו יתרונות יש להליך זה. על זאת ועוד נעסוק הפעם.

מתיחת פנים

מתיחת פנים בשיטת מזוחוטים

 

מתיחת פנים ללא ניתוח מתבצעת בשיטה הנקראת מזו-חוטים. על פי השיטה מבצעים תפרים בעזרת חוטים מיוחדים הנמסים לאחר כשבעה חודשים. התפרים אינם נראים לעין, הם מוחדרים לתוך שכבת הדרמיס התחתונה של העור. החוטים יוצרים מבנה תומך לרקמות הרכות ובמקביל מעודדים ייצור של קולגן ואלסטין המעניקים לעור מראה מחוזק וללא קמטים. החוטים בהם משתמשים לצורך הרמת פנים ללא ניתוח עשויים מחומר הנקרא פולידיאקסון, חומר מוכר בתחום הרפואה אשר אינו גורם לתופעות אלרגיות או סיבוכים כלשהם והוא נמצא בשימוש נרחב בתחום הרפואה.

טיפול בשיטת מזו-חוטים הוא טיפול קל ובטוח המאפשר לחזור מיד לשגרה וללא התרת צלקות. יתרון זה הוא אינו דבר מובן מאליו. רק לפני שנים מעטות, בטרם נכנסה לשימוש מתיחת פנים ללא ניתוח, הפרוצדורה הייתה מורכבת ומסובכת. בעבר מתיחת פנים דרשה ניתוח כירורגי בו בוצעו חתכים בעור על מנת לאפשר הרמת שריר. פרוצדורה זו נעשתה בהרדמה מלאה, אלמנט המוסיף סיכון בפני עצמו. סיכונים נוספים שהיו כרוכים בניתוח מתיחת פנים והיום הם אינם קיימים הם הסכנה של פגיעה בעצבי הבעה, זיהומים והצטלקות בלתי אסתטית.

מתיחת פנים ללא ניתוח מציעה היום שיטת טיפול ייחודית בסיכונים מופחתים. ההסתברות לזיהומים היא נמוכה יותר וניתן לטפל בהם באמצעות אנטיביוטיקה, מכיוון שלא נעשים חתכים כמו בניתוח הסיכוי לצלקות נמוך ביותר. יתכנו גם שטפי דם קלים החולפים מעצמם לאחר מספר ימים וללא הותרת סימנים.

מתיחת פנים 2

למי מתאים הטיפול

בדרך כלל אנשים בסביבות גיל שלושים מתחילים להתעניין בטיפול מתיחת פנים ללא ניתוח. יש העושים זאת כאשר מופיעים הקמטים וכאשר העור מקבל מראה נפול ויש כאלו אשר אינם מחכים ועושים זאת בתור טיפול מונע. הטיפול בחוטים מאפשר גם לעצב מחדש את עור הפנים ולתת מענה במקרים בהם ישנה צורת פנים רחבה ומלאה אשר רוצים לעצב אותה מחדש. בעזרת טיפול בחוטים ניתן לעצב מחדש את אזור הלחיים, קו הלסת, הגבות, הצוואר וכל אזור בעור הפנים הסובל ממראה רפוי או חסר גמישות.

 

אולי תאהבו גם את:

קעקועים 2
איך מורידים קעקועים

איך מורידים קעקועים כולנו יודעים שקעקועים הם לכל החיים, אבל כאשר אנחנו צעירים לא אכפת לנו ואנו ממהרים לעשות קעקועים מבלי לחשוב פעמיים. יש אנשים

קרא עוד »