חיפוש

ניתוחים פלסטיים – סקירה כללית

 

אנשים רבים מחפשים אחר ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים, זהו כלל לא דבר חדש ויש לזה שורשים ההולכים רחוק מאוד בזמן, הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין. ישנן עדויות לטיפולים אשר נעשו כבר לפני אלפי שנים בהם שוחזרו חלקי פנים בעזרת רקמות מאזורים אחרים בגוף. במשך השנים הטכנולוגיה השתפרה ודברים שפעם נשמעו לנו דמיוניים, כמו למשל השתלת פנים, הפכו לאפשריים.  הניתוחים הפלסטיים יכולים לענות על בעיות של אנשים הסובלים מפגמים אסתטיים מולדים, מפגמים אשר נבעו כתוצאה ממחלות או תאונות ואף עבור אנשים אשר רוצים לשפר את מראה גופם.

 

הקשר בין ניתוחים פלסטיים לביטחון עצמי

 

הצורך בניתוחים פלסטיים ושאר טיפולים אסתטיים קשר בצורה חזקה מאוד לנפש שלנו. בני האדם הם יצורים חברתיים וכאשר הם סובלים מפגמים אסתטיים הדבר משפיע מאוד על השתלבותם בחברה ועל הביטחון העצמי שלהם. ישנם אנשים אשר ניתוח אף קטן יכול לעורר שינוי משמעותי בחייהם ולפתור בעיות של חוסר ביטחון אותם גררו במשך שנים.

פלסטיים

 

הביקוש לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים

 

בעולם המערבי ישנו ביקוש רב לטיפולים אסתטיים הכוללים גם ניתוחים פלסטיים. יד לכך מספר סיבות:

השיפורים הטכנולוגיים – כאשר הרופאה המודרנית החלה להתנסות בניתוחים פלסטיים במהלך המאה ה-19 והמאה העשרים הטכנולוגיה הרפואית הייתה הרבה פחות מפותחת והטיפולים גרמו לסיבוכים רבים אשר לא הצדיקו את הסיכון הרב. לאט לאט מדע הרפואה אימץ חומרים חדשים, הטכנולוגיה הלכה והשתפרה. עם התמורות הטכנולוגיות גדל מגוון האפשרויות של טיפולים אסתטיים והטיפולים גם הפכו לבטוחים יותר, דבר אשר העלה את הביקוש.

המחירים – בעבר ניתוחים פלסטיים עלו הון תועפות והיו פריבילגיה של העשירון העליון וכוכבי הוליווד. אך עם העלייה ברמת החיים ואולי גם השיפורים הטכנולוגים אשר הוזילו את הטיפולים האסתטיים, ניתוחים פלסטיים הפכו לדבר נגיש ומקובל יותר בקרב מעמד הביניים.

העלייה בתוחלת החיים – תוחלת החיים היום גבוהה הרבה יותר ממה שהיה לפני כמה עשורים. אנשים חיים עד גיל מופלג אך הזמן נותן את אותותיו על המראה החיצוני של הגוף. אנשים רבים רוצים לתקן את נזקי הזמן ולשמור על מראה צעיר וכך הם פונים לניתוחים פלסטיים.

טרדנים חברתיים – טרנדים תרבותיים וחברתיים המושפעים בעיקר מהתקשורת הפכו את הטיפולים הפלסטיים למקובלים ונפוצים. בתרבות שאנו סופגים, כל אנשי הטלוויזיה והקולנוע עוברים ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים והדבר תורם לפופולריות שלהם.

ניתוחים פלסטיים מקובלים

 

הרפואה האסתטית המודרנית מאפשרת לערוך מגוון של טיפולים כירורגיים לשיפור המראה, להלן כמה מהטיפולים הנפוצים והמקובלים:

ניתוחי חזה – ניתוחי חזה הם דבר מאוד פופולרי. נשים רבות עוברות ניתוחים פלסטיים להגדלת חזה, ניתוחים אשר בדרך כלל כוללים השתלת סיליקון. ניתוחים פלסטיים אלו מאפשרים לעצב את מראה החזה, להגדיל אותו ולהרים חזה נפול. אפילו הקטנת חזה היא אפשרית עבור נשים הסובלות מחזה גדול ומציק.

ניתוחי אף – אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר והוא מבוקש מאוד בקרב גברים ונשים. ניתוחי אף מטפלים בשלד הפנימי של האף, העצמות והסחוס ומעצבים מחדש את מראה האף. הטכנולוגיה הרפואית של היום מאפשרת לבצע את הניתוחים בהרדמה מלאה המשולבת עם טישטוש וללא צורך בהרדמה כללית. ניתוחי אף לפעמים נועדו לענות על בעיה רפואית הגורמת לקיים בנשימה ולאו דווקא מסיבות אסתטיות.

אולי תאהבו גם את:

מתיחת פנים ללא ניתוח

  עם השנים עור הפנים מתקמט ומאבד את המראה הצעיר שלו, אנשים רבים מחפשים אחר טיפולים המתקנים את נזקי הזמן ומחזירים לפנים את המראה הצעיר

קרא עוד »
קעקועים 2
איך מורידים קעקועים

איך מורידים קעקועים כולנו יודעים שקעקועים הם לכל החיים, אבל כאשר אנחנו צעירים לא אכפת לנו ואנו ממהרים לעשות קעקועים מבלי לחשוב פעמיים. יש אנשים

קרא עוד »