חיפוש

על פריצת דיסק והחיים שאחרי, אקופונקטורה ודיקור סיני

על פריצת דיסק והחיים שאחרי, אקופונקטורה ודיקור סיני

הקדמה וכל השאר מגלים כי החיים בהחלט אפשריים לאחר מקרה של פריצת דיסק. פריצת דיסק טיפול טבעי הינו פתרון אחד מבין רבים. במאמר הבא נדבר על הקשר של פציעות ספורט או פציעות אחרות אשר מביאות לרוב להשבתת החיים לחינם. האם אפשר אחרת? מסתבר שבהחלט כן. נכון להיום ממשיכים האנשים את חייהם והם מעניקים לעצמם את האפשרות לחזור לתפקוד מלא באמצעות דיקור לפציעות ספורט, טיפול טבעי בכאב ועוד טיפולים כאלה ואחרים שיועלו במאמר הבא.

עמוד שדרה

על פעילות ועל שגרה

מדוע קיימת חשובה מעצימה באשר לחזרה לפעילות מהירה? התנוונות השרירים מפעילות מביאה את הנפצע להזניח את האימון וכך למעשה לאבד מגמישותם ואיכותם של השרירים. אז נכון כי מדובר בגדר פציעה, אך שבועיים של חוסר אימון מספיקות בהחלט. עכשיו מגיע רגע השיקום והוא בא לידי ביטוי בטיפולי דיקור לפציעות ספורט או מאידך, אפשרות של טיפול טבעי בכאבים. להמשך קריאה.

פריצת דיסק- טיפולים טבעיים

אם נדבר על טיפול קונבנציונלי, לרוב נדבר על שימושים בחומרים כימיים ותרופות. לטווח הארוך, ידוע כי תרופות הן לא הפתרון, בפרט כאשר מדברים על פריצות דיסק או טיפולים שיכולים קצת אחרת. בטיפול הקונבנציונלי לרוב לא מנסים לאתר אלא ניגשים ישירות אל הטיפול. יתרונו של הטיפול הטבעי בא ביכולת לגעת ברבדיה העמוקים של הבעיה. טיפולים משלימים נפוצים בתחום הפיזיותרפיה, אוסטיאופתיה, דיקור וכד'.

סוגי טיפולים טבעיים

על מנת לסמן נקודות אור בטיפולים הטבעיים, בואו ונדבר על טיפול אוסטאופתי. מדברים למעשה על טיפול ללא תופעות לוואי, הוא מזרז תהליכי ריפוי ובסיכום דבר מסייע לשקם את הגוף ולהביאו למקום הראוי. הטיפול הינו יעיל ורובו מתרחש על טהרת הידיים. כך למעשה ניתן לתקן את התנועה במפרקים, להרגיע ולשזור קסם אשר ישפר את ההרגשה הכללית. בסיכום דבר, פריצת דיסק הינה בעיה שחצי מהאנשים חווים במהלך חייהם. רוב האנשים אשר חווים את החוויה, מרגישים כי הקושי לא יעזוב אותם לעולם וכי הם חייבים להיות במנוחה תמידית. האומנם? הקדמה וההצלחות מעידות קצת אחרת ולהיפך, פעילות נכונה, טיפול נאות ובעיקר הבנה, תשיג עבורכם את רפואת הגב השלמה.

כאשר מדברים על דיקור סיני לכאבי גב או אפילו טיפול באמצעות צמחי מרפא, מדברים על מענה גדול ביותר ללא מעט מצבים רפואיים. לצורך העניין, אקופונקטורה דיקור סיני, בא לידי ביטוי בטיפול מסורתי אשר מקל מיידית עבור רוב סוגי הכאב. כך גם מסייע להחלמה מלאה של האדם והחזרתו למצב הרגיל. דיקור סיני מהסוג הנ"ל בא מהמונח מחט ודקירה. מילה אחת המחולקת לשני צירופים שזהו פירושם. שיטת הטיפול מתרחשת על פי החדרת מחטים דקות למקומות שונים בגוף. הדיקור משכך כאבים ומהווה אוסף של שיטות על סמך הרפואה הסינית.

קצת על רפואה סינית ודיקור

רפואה סינית באה לידי ביטוי על תיאוריה של ערוצים. הדיקור מבוסס על מבנה פיזיולוגי. המבנה הפיזיולוגי של הגוף כולל תעלות וערוצים אשר מאגדים הכול ליחידיה אחת. כך מקשרים את האדם לסביבה. באמצעות דיקור במחטים נוצר חיבור של הנקודות והערוצים וכאן למעשה מתרחשת השפעה של כל תפקודי הגוף והנפש גם יחד. זו למעשה הרפואה הסינית בהתהוותה.  נכון להיום, ניתן לראות את הדיקור הסיני כחלק בלתי נפרד מהרפואה המצליחה. שיטת הריפוי מועילה ומצליחה והיא איננה כואבת. השיטה עדכנית ומסייעת בכאבי גב, ראש, ברכיים וכל הנדרש. כך גם בעבור מחלות טיפוליות הקשורות בנפש. נכון להיום הולך הדיקור ומשתלב לצד הרפואה המערבית כחלק מפתרון הוליסטי וטבעי למגוון בעיות רפואיות. למידע נוסף באתר ערוץ 10.

דיקור סיני- כך זה מתרחש

שימוש בשיטות דיקור סיניות, הינו שימוש מסורתי בעל אפקט מיידי. יש שיחושו שיפור מיידי במצבם ויש שיצטרכו לקחת כמה ימים. בסופו של דבר לא יוותר ספק כי השיטה אינה פועלת כשורה. השיטות הרגילות של הדיקור מתרחשות באזור הידיים והרגליים. המחטים אינן חודרות למיקום הכאב אלא למקום מורחק מהכאב. כך למעשה אין חשש לחשוש מהדיקור בפועל. כאשר חשים בסופו של דבר את הצלחת הטיפול, מבינים כי השיפור אינו נובע מפעולת המחטים באופן נקודתי אלא באופן כללי ומקיף. לאורך השנים, התגלה כי שיטת הרפואה הסינית הביאה לא מעט הצלחות אך בעיקר הצליחה להעניק את החופש ואת איכות החיים הישנה בשאיפה לחזור אל נקודת ההתחלה.

אולי תאהבו גם את:

רופא שיניים מסתכל בתוך פה של אישה בהריון
טיפול שורש בהריון

טיפולי שורש נגרמים בדרך כלל בעקבות מחלות זיהומיות או בשל חוסר שמירה על ניקיון והיגיינת השיניים. על כן, כאשר מתעוררת איזושהי בעיה בשורש השן, יש

קרא עוד »
לחץ וחרדות – קשר ישיר

לחץ וחרדות הינם מושגים שכולנו מכירים מהחיים שלנו. חלקנו חווים לחץ או חרדה סביב אירוע מסוים או כתופעה שגרתית שאנחנו מתמודדים איתה. ובכן, חשוב להבין

קרא עוד »