חיפוש

אין אונות זמנית? מדריך עם כוח

אין אונות זמנית היא תופעה ממנה סובלים גברים רבים, מכל הגילים. בשונה מאימפוטנציה כרונית שפירושה חוסר יכולת קבוע להגיע לזקפה קשה, אין אונות זמנית היא מקרה יותר נקודתי. במאמר הבא נסביר מה עושים במצב זה וניתן לכם את הכוח לחזור לקדמותכם.

 

הרבה יותר נפוץ מה שחושבים

אחת הבעיות הגדולות של אין אונות זמנית היא שמדובר בתופעה של מעגל שמזין את עצמו. כישלון חד פעמי להגיע לזקפה רצונית מלאה יכול להוביל לחרדת ביצוע שתקשה גם על הפעמים הבאות, וכך אין האונות הופכת להרבה פחות זמנית. לכן חשוב לזכור שמדובר בתופעה נפוצה שקורת לרבים ואסור להתרגש ממנה יותר מדי.

הדרך הטובה ביותר לאבחן אם מדובר באין אונות זמנית או כרונית היא לנסות לאונן ביחידות. אוננות שנעשית באופן פרטי היא עניין נקי מרעשים, ציפיות והסחות דעת, ולכן יכולה להיות קלה ומאפשרת יותר בהשגת הזקפה. אם כשאתם לבד עם עצמכם אתם מצליחים להגיע לזקפה, סימן שמדובר באימפוטנציה זמנית ויש מה לעשות.

בעולם של היום יש מגוון דרכים לטפל באין אונות זמנית, החל משינויים באורחות החיים ועד נטילת תכשירים שייעודם הגדלת הפין. מה שבעיקר חשוב הוא לנסות פתרונות מגוונים ולא להישאר עם הבעיה לבד, מכיוון שכך גדל הסיכוי שהיא תימשך זמן רב יותר.

 

כל כך הרבה סיבות, כל כך הרבה פתרונות

בשונה מבעיות גופנית אחרות שהמקור להן הוא יחסית מצומצם, הגורמים לאין אונות זמנית רחבים מאוד ונפרשים על פני מקורות מתחומים שונים. חלק יחוו את התופעה עקב סיבות גופניות נטו, אחרים יחושו אותה כתוצאה ממתחים נפשיים, וישנם גם כאלו שיחוו אימפוטנציה זמנית עקב שילוב של השניים.

היצע הגורמים הרחב מביא לכך שגם ארסנל הפתרונות האפשריים הוא מגוון למדי. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לטפל באין אונות זמנית היא אימוץ אורח חיים בריא יותר. גברים רבים, גם צעירים, חווים אימפוטנציה כתוצאה משגרת חיים לא מאוזנת הכוללת חוסר בשעות שינה ופעילות ספורטיבית, עישון כבד וניהול לוז שכרוך בלחץ גבוה.

לכן אימוץ נורמות בריאות כגון הפחתת עישון, ותוספת שעות פעילות ספורטיביות לשגרה השבועית (פעילות ספורטיבית מסייעת להזרים דם לשרירים, לרבות איבר המין הגברי, מה שמסייע להגיע לזקפה קשה ומלאה) עשוי לעזור משמעותית במקרה של אין אונות זמנית.

 

לא להתרגש

קצת כמו נבואה שמגשימה את עצמה, עצם המחשבה על אין אונות זמנית מובילה ללחץ, לחרדת ביצוע ולהגשמה של התסריט הגרוע. לכן כדאי לאמץ דפוסי מחשבה בריאים, להשתחרר בנוכחות הפרטנר המיני ולא להתרגש גם אם מתקשים להגיע לזקפה.

 

בסוף הכל עובר

חשוב להבין שאין אונות זמנית לא נקראת סתם אין אונות זמנית – מדובר בתופעה חולפת במידה והיא מקבלת את הטיפול הנכון. לכן חשוב להשקיע באימוץ נורמות בראיות, יצירת מהפך תודעתי ולקיחת כדורים ותוספי תזונה מסייעים להשלמת התמונה.

אין אימפוטנציה זמנית

 

אולי תאהבו גם את:

קמגרה
כיצד מזהים קמגרה מזויפת?

תרופות מזויפות הן תרופות אשר יוצרו ברצה נמוכה, לעיתים ללא חומרים פעילים, לעיתים עם מינונים לא נכונים ולעיתים עם שילוב חומרים מסוכן ולא מפוקח. הדבר

קרא עוד »
סופרון
כמה זמן משפיע סופראון

סופראון הוא מוצר הפלא שיעזור לכם להיפטר מבעיות בתפקוד המיני ולהתחיל להנות. בואו ללמוד לכמה זמן משיע סופראון ומה זה יתן לכם, כיצד מזמינים והאם

קרא עוד »