חיפוש

במות הרמה לבנייה: עדיף לקנות או לשכור?

במת הרמה היא חלק בלתי נפרד מכל פרויקט שיפוצים, התחדשות עירונית ובנייה.

עם זאת, לא תמיד ברור האם להעדיף קניית במות הרמה או השכרה שלהן לתקופה מוגבלת.

במאמר הבא נציג את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות ונבין מה ההבדל

במת הרמה יכולה לשמש גם להרמה של ציוד ומטען וגם להרמת בני אדם. ההבדל בין הדגמים בא לידי ביטוי בגודל של במת הרמה, באופן שבו מאבטחים אותה וגם במפרט הטכני ובגובה שאליו היא יכול להגיע. עם זאת, שאלה אחרת ולא פחות חשובה היא איך הכי נכון להשיג כל סוג של במת הרמה.

 

אפשרויות לשילוב במת הרמה בפרויקט

במת הרמה היא כיום חלק בלתי נפרד מכל פרויקט שקשור לענפי השיפוצים, ההתחדשות העירונית והבנייה. כפועל יוצא מכך, השאלה איך יהיה הכי נכון לשלב כל סוג של במת הרמה נפוצה ושכיחה מאוד. בהקשר הזה, כדאי למשל לדעת שיש שתי אפשרויות מרכזיות על הפרק: או השכרה של במת הרמה או קנייה שלה.

 

היתרונות של השכרת במת הרמה

השכרה של במת הרמה חוסכת בהוצאות. במקום לשלם סכום כסף יחסית גבוה על במת הרמה חדשה או משומשת, ניתן לשכור אותה למספר ימים בלבד. המטרה היא להתאים את תקופת ההשכרה למשך הפרויקט, כמו גם להוסיף עוד במת הרמה אל צי הכלים הקיים של חברת הבנייה. בכל מקרה, היתרון של השכרת במת הרמה בא לידי ביטוי בכך שמדובר על אפשרות פחות מחייבת ויותר זולה.

 

היתרונות של קניית במת הרמה

אפשרות אחרת שזמינה אצל ליפטר במות הרמה היא לקנות במת הרמה. כאן היתרון הוא שמקבלים את במת ההרמה לתקופה ארוכה, שלא צריך לדאוג מהחזרה שלה ושבטווח הארוך מדובר על הוצאה משתלמת שגם מוכרת לצרכי מס. יתרה על כך, הרכישה של במת הרמה מאפשרת לבחור מבין מגוון גדול יותר של דגמים וסוגים.

 

התאמת במת ההרמה לנסיבות

האמת היא שגם להשכרה וגם לקנייה של במת הרמה יש יתרונות שונים. לכן אין תשובה חד משמעית לשאלה האם עדיף לקנות או לשכור, אלא שצריך לבחון כל מקרה לגופו. אם עושים את זה בצורה מסודרת, רואים שאכן יש מקרים שבהם עדיף לשכור את במת ההרמה – לעומת מקרים שבהם פתרון טוב יותר יהיה לקנות אותה.

השכרת במת הרמה משתלמת בפרויקט יחסית קצר. כמו כן, השכרת במת הרמה יכולה להיות פתרון טוב עבור מי שאינם עוסקים ספציפית בענף הבנייה – אבל כן נדרשים לבצע עבודות גובה במסגרת פרויקטים אחרים. לעומת זאת, קניית במות הרמה תהיה הכי נכונה ומשתלמת עבור מי שמשתמש בציוד כזה על בסיס יום יומי, בתדירות יחסית גבוהה, בשלל פרויקטים שונים ולטווח ארוך. בנוסף, קניית במת חיונית לחברות גדולות.

 

בניית מבנה

אולי תאהבו גם את:

הדברה לעסקים – איך זה הולך?

בקרוב צפויה להתחיל תקופת המזיקים. זו התקופה שבה כל היתושים, הזבובים, הנמלים והמכרסמים למיניהם יוצאים ממקומות המסתור שלהם ומגיעים אל העסק שלך ללא הפסק. אם

קרא עוד »
האם נהוג לתת מקדמה לשיפוצניק

עריכת שיפוצים בדירה כרוכה בעלויות גבוהות, העשויות להשתנות בהתאם לסוג השיפוצים וההיקפים שלהם. עם זאת, אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום כרוכה בעובדה שלעיתים מזומנות השיפוצים

קרא עוד »