חיפוש

המדריך המלא לאיתור ביטוחים כפולים

ביטוחים כפולים הם מגפה במדינת ישראל.

למעשה מדובר על מיליוני אנשים המחזיקים בביטוחים כפולים.

אבל מה המשמעות של ביטוחים כפולים? איך מאתרים אותם ומה עושים לאחר האיתור?

 

מה זה כפל ביטוחים?

כפל ביטוחים הוא מצב שבו אתם משלמים פעמיים, על אותו ביטוח בדיוק, בשתי חברות ביטוח שונות.

זה יכול לקרות אם עשיתם ביטוח סיעודי בקופת חולים ואז עשיתם שוב ביטוח סיעודי, הפעם דרך חברת הביטוח הפרטית, או דרך מקום העבודה.

זה יכול לקרות אם שכחתם שיש לכם ביטוח חיים דרך המשכנתא ואז הלכתם ועשיתם ביטוח חיים נוסף, בנפרד.

זה יכול לקרות במקרים נוספים, אבל הבעיה היא שגם אם אתם משלמים כל חייכם עבור פרמיות של שני ביטוחים זהים, כאשר יגיע רגע האמת ותצטרכו את הפיצויים, שילמתם עבורם כל החיים, תוכלו לקבל את הפיצויים רק פעם אחת.

חברה אחת תשלם לכם ואילו החברה האחרת לא. במילים אחרות – אתם זורקים כסף לפח ואפילו לא יודעים על זה.

 

איך מתמודדים עם כפל ביטוחים?

זה אולי נשמע פשוט, לאתר איפה אתם משלמים על ביטוח כפול ופשוט להפסיק, אבל המציאות קצת יותר מורכבת, כי אתם עשויים לשלם עבור ביטוחים כפולים דרך המשכורת שלכם, או באמצעות הוראת קבע מהבנק, או דרך כרטיס האשראי שלכם, דרך קופת החולים, או באופן ישיר.

משום כך, איתור הביטוחים הכפולים הוא מורכב. לשם כך, משרד האוצר הוציא לפועל לפני כמה שנים פרויקט בשם הר הביטוח, הכולל מנוע חיפוש חכם, העומד לרשות כל אזרחי המדינה.

על ידי הזנה פשוטה של פרטים מזהים אתם יכולים לקבל תוך זמן קצר את כל המידע אודות התיק הביטוחי שלכם, בדגש על ביטוחים כפולים, או כאלה שאתם משלמים עליהם סכום גבוה.

 

אליה וקוץ בה

למרות היתרונות הניכרים שניתן להפיק על ידי שימוש בהר הביטוח, יש לו גם חסרונות.

ראשית, הדוחות המופקים באמצעות מנוע החיפוש אינם ברורים לרוב האנשים הפשוטים, שאין להם הבנה יתרה בתחום הביטוח. שנית, לאחר גילוי המידע על כפל ביטוחים, יש לפנות לחברות הביטוח המופיעות בדוח כדי לעשות סדר בתיק ולהפסיק את התשלומים הכפולים.

נשמע לכם פשוט, אבל מדובר במשימה בירוקרטית, המצריכה לעיתים מאמצים וזמן, שאין אותו לרוב האנשים.

 

לסיכום – יש למי לפנות

למרות הקשיים בדרך להשגת צדק (וסדר בתיק הביטוחי) אתם יכולים להיות רגועים, שכן יש למי לפנות. חברות שונות המתמחות בהשגת כספים אבודים ללקוחותיהן, בכלל זה גם החזרי מס וכפל ביטוחים, ישמחו להעניק לכם שירות במחיר סמלי, או אפילו בחינם.

מדובר על חברות שיכולות לטפל במידע הזה באופן מקצועי, לספק לכם דוחות מובנים וברורים ואף לסייע לכם בהעברת הכספים בחזרה אליכם, או ארגון מחדש של התיק הביטוחי שלכם.

נשמע לכם too good to be true? לחצו כאן ותגלו: https://erenfeld-ins.co.il

 

דירה מבוטחת

אולי תאהבו גם את: