חיפוש

מה הקשר בין קרחת לחשק מיני?

מה הקשר בין קרחת לחשק מיני? סלחו לנו על הצרפתית, אבל בשמיעה ראשונה השאלה הזאת נשמעת כמו מה הקשר בין מחט לתחת. אלא שמחשבה יותר מעמיקה חושפת שקיימים הקשרים מסוימים בין שתי התופעות. במאמר הבא נציג אותם.

 

קרחת כמשל לגבריות

יהיה נכון יותר לומר שהקשר בין קרחת לחשק מיני הוא הקשר בין איך תופסים את הקרחת לחשק המיני. לתפיסה העצמית שלנו ולתפיסה של אחרים (וכמובן, גם אחרות) אותנו יש קשר ישיר לעוררות המינית שלו ולרצון בחיי מין סוערים.

חשק מיני קשור באופן די הדוק לביטחון העצמי שלנו. אצל גברים רבים ההתקרחות היא עניין שפוגע בגבריות ובאסתטיקה, כמו שמשון הגיבור שאיבד את כוחו יחד עם שיערו. במקרים כאלו הדרך להגדלת החשק המיני עוברת דרך הגדלת הביטחון עצמי.

עניין זה יכול להתבצע בכל מיני צורות, בהן בין היתר הגדלת הפין בצורה טבעית. בקרחת אולי כבר לא תוכלו לטפל, אבל בהחלט אפשר להגביר את הביטחון מהכיוון השני עם טיפול טבעי לאיבר המין שלכם.

 

קרחת רותחת

כמובן שקרחת היא לא בהכרח סימפטום לאובדן הביטחון והחשק המיני. במקרים רבים מתקיים בדיוק הקשר ההפוך, והקרחת נתפסת כסמל מאצ'ואיסטי לכל דבר ועניין. חשבו למשל על גיבורי סרטי אקשן רבים שמתהדרים בקרחת מנצנצת למרחק, כגון ברוס וויליס או וין דיזל.

כאשר הקרחת נתפסת כסממן של גבריות וביטחון, הן בעינינו והן בעיני החברה או הפרטנר המיני, הרי שהיא יכולה להעניק תנופה מרשימה לחשק המיני. יתרה מכך, ישנם גברים שעוד לפני הנשירה הטבעית אוהבים את הפדחת מגולחת, ומסתפרים בהתאם כדי להרגיש יותר טוב עם עצמם ובהמשך ישיר גם בשביל להגביר את האון הגברי.

 

משחק מקדים לקודקודים

דרך נוספת ומקורית דרכה אפשר לקשר בין חשק מיני לבין קרחת היא באמצעות משחק מקדים ממוקד קרחות. זה אולי יכול להישמע מצחיק, אבל למעשה טמון כאן יתרון שאין לבעלי שיער שופע. הקרחת כאיבר נוסף שאפשר לנשק וללקק, לדגדג ולעורר מבחינה מינית כחלק מהמשחק המקדים.

בחיי המין שלנו, צריך לראות את הגוף האנושי לא כבאג אלא כפיצ'ר, ולהתייחס לשלל תכונותיו הייחודיות בהתאם. כמו שאומר הפתגם: אם יש לך לימונים תעשה מהם לימונדה, ואם יש לך קרחת תשתמש בה למשחק המקדים.

 

אל תצאו קרחים

לסיכום, חשוב להדגיש שבכל הקשור לחשק מיני אל תצאו קירחים. אם אתם אוהבים את הקרחת שלכם אז תראו בה יתרון ותנצלו אותה ככלי להגברת הביטחון העצמי וחיזוק החשק המיני.

אם המצב הפוך ועוד לא התפייסתם עם קו השיער הנסוג, אל תערבו בזה גם את הליבידו שלכם. תמצאו דרכים חלופיות להשיג את ביטחון העצמי הנדרש להנאה מחדר המיטות ותזכרו שבכל אחד קיים הפוטנציאל לחשק מיני מוגבר, ללא קשר לכמות השיער שיש לו על הראש.

תשוקה מינית

אולי תאהבו גם את:

קמגרה
כיצד מזהים קמגרה מזויפת?

תרופות מזויפות הן תרופות אשר יוצרו ברצה נמוכה, לעיתים ללא חומרים פעילים, לעיתים עם מינונים לא נכונים ולעיתים עם שילוב חומרים מסוכן ולא מפוקח. הדבר

קרא עוד »
סופרון
כמה זמן משפיע סופראון

סופראון הוא מוצר הפלא שיעזור לכם להיפטר מבעיות בתפקוד המיני ולהתחיל להנות. בואו ללמוד לכמה זמן משיע סופראון ומה זה יתן לכם, כיצד מזמינים והאם

קרא עוד »