חיפוש

הקשר שלכם יורד לטמיון? 5 טיפים לשמירה על תקינות היחסים

שמירה על מערכת יחסים תקינה, חמה ואוהבת לאורך שנים, היא קשה וזוגות רבים פשוט לא מצליחים או מעוניינים עוד לשמור על הזוגיות במרוץ השנים והשינויים שעוברים. כדי לשמור על תקינות היחסים ישנם מגוון טיפים ודרכים שכדאי לנסות כדי להבטיח שאתם עושים כל מה שאתם יכולים לפני וויתור או לפני פנייה למטפלים זוגיים. לפניכם 5 טיפים לשמירה על תקינות היחסים:

 

5 טיפים חשובים עבור שמירה על תקינות היחסים

1. ערב קבוע רק לשניכם

פעמים רבות, זוגות ובמיוחד זוגות עם ילדים נכנסים לתוך לופ של מטלות ועיסוקים שונים, כמו ארוחות עם המשפחה, חגיגות לחברים, עומס בעבודה וטיפול בילדים. לכן רבות הם שוכחים קצת מטיפוח הזוגיות והרומנטיקה ונוטים אל העיסוקים והמטלות השונים בחיים. כדי לשמור על מערכת יחסים תקינה וטובה כדאי לפנות ערב אחד בשבוע למרות כל הקושי, בו תתרכזו זה בזה, תשלימו פערים ותהיו האחד בשביל השני. ערב קבוע יכול לשמור על היחסים שלכם קרובים ואיכותיים.

 

2. טיפול זוגי

עבור זוגות שאינם מצליחים לבד, או שחשים כי יש יותר מדי אגו ובעיות בקשר מכדי להצליח ולהתחיל להתמודד עם הבעיות בו לבד – טיפול זוגי הוא פתרון מדהים שיבטיח עבודה אמתית ופתוחה מול מטפל מומחה ובעל ניסיון. כך תוכלו להתקרב עוד כמה צעדים לעבר שמירה על יחסים תקינים ותוכלו לקחת ברצינות את המצב ולשפר אותו.

 

3. הפתעות ומתנות

בתוך כל השגרה ואחרי כמה שנים של זוגיות, עבור זוגות רבים היחסים נכנסים לשגרה ולא יוצאים ממנה. הפתעות ודייטים שהייתם מנהלים בתחילת הקשר, כבר לא קורות וכבר נשמעות כמו זיכרון מתוק וישן. הצתת ההפתעות והמתנות מחדש תהיה מרגשת ותקרב בניכם. היא גם תבטיח שבן או בת הזוג שלכם ידעו שהם לא נלקחים כמובן מאליו, ושיש לכם מוטיבציה ורצון לשפר ולשמח אותם.

 

4. תקשורת ופתיחות

כולנו כבר יודעים וזוכרים בעל פה את המנטרה, שתקשורת היא הדבר הכי חשוב בזוגיות. למעשה, גם אחרי שנים של זוגיות הדבר נכון וחשוב ביותר. במידה ואתם חשים שהקשר יורד לטמיון ושבן או בת הזוג מאכזבים ולא מספקים אתכם – ספרו להם את זה. תהיו פתוחים עם הרגשות שלכם ובמידה ואתם מעוניינים לתקן וחשוב לכם לא לוותר – תהיו פתוחים גם עם זה וגם עם הדברים החיוביים. כל תוכלו לדבר על מה הבעיות והחולשות של הקשר וכיצד אתם יכולים לשפר אותן יחדיו.

 

5. הערכה במילים

לרוב, בשלב מסוים בקשר המחמאות מפסיקות והשיחות העיקריות נהפכות בעיקר לשיחות של ביקורת ותלונות זה על זה. כדי לשמור על מערכת יחסים תקינה, שמרו על הערכה קבועה אחד של השני במילים. בעוד ורבות אנו מזכירים דברים שליליים ולא טובים בבן או בת הזוג, התאמצו לעבר הערכה במילים כל כמה זמן, כדי להזכיר זה לזה שאתם מעריכים זה את זה גם כשלא ברור.

 

זוג מפנים את גב

אולי תאהבו גם את:

הדברה לעסקים – איך זה הולך?

בקרוב צפויה להתחיל תקופת המזיקים. זו התקופה שבה כל היתושים, הזבובים, הנמלים והמכרסמים למיניהם יוצאים ממקומות המסתור שלהם ומגיעים אל העסק שלך ללא הפסק. אם

קרא עוד »
האם נהוג לתת מקדמה לשיפוצניק

עריכת שיפוצים בדירה כרוכה בעלויות גבוהות, העשויות להשתנות בהתאם לסוג השיפוצים וההיקפים שלהם. עם זאת, אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום כרוכה בעובדה שלעיתים מזומנות השיפוצים

קרא עוד »