חיפוש

כיצד מדרסים יועילו לפעילות ספורטיבית

ספורטאים רבים מתלוננים לעיתים קרובות על כאבים ופציעות הקשורות לתחום האורתופדי.

כאשר כאבים בכל חלקי כפות הרגליים הן התלונה העיקרית, כך לפי ממצאים שנאספו ממרפאות אורתופדיות ברחבי הארץ.

ישנן פעילויות ספורטיביות רבות שמעורבות בהן פעילויות שכוללות עמידה מרובה ותזוזות רבות, לדוגמא, כדורגל, כדורסל, ריצה ועוד.

כאשר פעילויות מסוג זה נערכות באופן יום-יומי, קיים סיכוי סביר כי הספורטאי שמבצע אותן יחוש בכאבים בכפות הרגליים, בעקבות המעמסה שנוצרת עליהן.

 

עומס של משקל הגוף

כפי שנכתב קודם לכן, עומס שנוצר בעקבות פעילות ספורטיבית גורם לכאבים בכפות הרגליים. ניתן לסייע בהעלמת הכאב באמצעות טיפולי פיזיותרפיה או עיסויים שמיועדים לספורטאים. אך חשוב לדעת כי אלו מסייעים באופן זמני בלבד.
כדי למנוע את חזרתו של הכאב בפעילות הבאה שתקיימו, כדאי לרכוש מדרסים לספורט. מדרסים אלו יעילים במידה רבה לספורטאים מכיוון שהם מסייעים לספורטאים במגוון מצבים:

 

  1. נידוף זיעה

באופן טבעי, בעת ביצוע פעולה ספורטיבית, גופנו פולט זיעה. כאשר מדובר בספורטאי שמצבע פעילות מסוימת על בסיס יום יומי, אנו ממליצים לעשות שימוש במדרסים שמותאמים לספורטאים.
מדרסים אלו מאפשרים נידוף זיעה באופן המיטבי ביותר. מדובר ביתרון משמעותי מכיוון שלאף אחד לא נוח להזיע בכפות רגליו, במיוחד לא לאנשים שכפות הרגליים שלהם מובילות אותם כחלק מהמקצועיות שלהם.

 

  1. בלימת זעזועים

מדובר בתחום החשוב ביותר כשמדובר במדרסים לספורטאים. המדרסים מועילים בהפחתת הלחץ שנוצר על כף הרגל בעת אימון. לרוב, ספורטאים מוצאים את עצמם קופצים בעת ריצה או תרגול. במצב זה, במידה ואין להם מדרסים מותאמים לספורטאים, הם עלולים לפגוע בכף רגלם ולגרום לכאב.
שימוש במדרסים לספורטאים יסייע לכף הרגל לבלום באיטיות וכך ניתן למנוע גם מצב של שחיקה ארוכת טווח בחלקי הגוף השונים.

  1. שמירה על מנח כף הרגל

זהו גם כן יתרון חשוב מאוד. המדרס מאפשר לכף הרגל להיות במנח האופטימלי כדי לאפשר לה להיות בתנוחה הנכונה לה ובכך למנוע פציעות וכאבים מיותרים.
מדובר ביעילות שחשובה מאוד עבור ספורטאים שכפות הרגליים שלהם אינן זזות מצד לצד במהלך הפעילויות הספורטיביות שהם מבצעים.

חשוב לדעת כי מדרסי הספורטאים הם קלילים ונעימים מאוד למגע. הם גם מאפשרים לספורטאים רבים בארץ ובעולם להתנהל בצורה האופטימלית מבלי לחשוש.
משתמשים רבים במדרסים הללו מציינים כי התחושה בדריכה עליהם היא כמו "דריכה על ענן".
הכוונה שמדובר בחומר תומך ורך במקום שימוש בנעל בלבד שלעיתים מרגישה נוקשה ואינה נעימה.

למקרה שתהיתם האם  למדרסים יש יעילות כלשהי על פעילות ספורטיבית, כעת אתם יודעים שהם חשובים מאוד וכי שימוש בהם יכול לחסוך לכם כאבים ואי נוחות בעת פעילות ספורטיבית.
בין אם מדובר בפעילות, כדוגמא ריצה, שאתם מבצעים בתוך הבית (לדוגמא, הליכון) ובין אם מדובר בפעילות ריצה שאתם מבצעים באוויר הפתוח.

 

נעלי ריצה

אולי תאהבו גם את:

רופא שיניים מסתכל בתוך פה של אישה בהריון
טיפול שורש בהריון

טיפולי שורש נגרמים בדרך כלל בעקבות מחלות זיהומיות או בשל חוסר שמירה על ניקיון והיגיינת השיניים. על כן, כאשר מתעוררת איזושהי בעיה בשורש השן, יש

קרא עוד »
לחץ וחרדות – קשר ישיר

לחץ וחרדות הינם מושגים שכולנו מכירים מהחיים שלנו. חלקנו חווים לחץ או חרדה סביב אירוע מסוים או כתופעה שגרתית שאנחנו מתמודדים איתה. ובכן, חשוב להבין

קרא עוד »