חיפוש

התשובה מתחת לאף שלכם: ככה תקדמו את עמוד הטיקטוק שלכם בצורה הכי טובה שיש

עמוד הטיקטוק שלכם הוא לא מה שחשבתם? אינכם מקבלים לייקים ומספיק צפיות על הסרטונים המושקעים שלכם? כך תקדמו את עמוד הטיקטוק במהירות וביעילות.

 

מדוע עמוד הטיקטוק אינו מניע?

השקעתם בעמוד הטיקטוק וכביכול העליתם סרטונים שלדעתכם הם מוצלחים, אך לא כולם כנראה חושבים כך. אין לכם כמעט צפיות, מספר העוקבים קטן ומדי פעם אתם מקבלים כמה לייקים. למה זה קורה? – ייתכן והתכנים שאתם מעלים אינם מתאימים לקהל העוקב אחריכם, הסרטונים לא טרנדיים, ייתכן והמצלמה שלכם אינה מוצלחת, התאורה, זווית הצילום, פיצ'רים משעממים או מספר עוקבים נמוך מדי. על מנת לשפר את העמוד ולהתחיל להצליח תצטרכו לעשות מספר דברים.

 

כיצד לקדם את עמוד הטיקטוק?

הדבר הראשון הוא להשקיע בצילום, בכותרת, באפקטים, בתאורה, בזווית הצילום ובתוכן מקורי שעוד אף אחד לא עשה. בנוסף, התכנים שעוברים מסך יותר הם אלו שיש בהם הומור, ילדים או בעלי חיים. תוכלו גם להפיק סרטון עם חברים שיש להם יותר עוקבים וכך תגדילו גם את מספר העוקבים שלכם. לאחר שתשקיעו בסרטון קצר תייגו אותו בהאשטגים פופולריים שיגרמו לעוקבים אחרים להיכנס ולצפות בו. ככל שההאשטגים יהיו קשורים לתוכן של הסרטון כך הפוטנציאל שלו לחשיפה יהיה גבוה יותר. בנוסף, התחילו לעשות לייקים ולצפות בסרטונים של אחרים ותקוו שהם יחזירו לכם באותו מטבע. על אף כל העצות וההמלצות, ישנה דרך ממש קלה ותתפלאו לא תהיו הראשונים שעושים זאת.

 

קניית עוקבים או צפיות לטיקטוק

היום רבים מהמפורסמים ואושיות הרשתות החברתיות נוהגים לקנות עוקבים לעמוד הטיקטוק וליהנות מטיסה מהירה ישירות לעמוד הפור יו. התהליך הוא פשוט. נכנסים לאתר fyp.co.il ומתחילים לתת בוסט לטיקטוק שלכם. ברגע אחד תוכלו להגדיל את כמות הצפיות, העוקבים והלייקים על הסרטון באמצעות רכישת חבילה בעלויות מינימליות ולקפוץ לעמוד הפור יו. החבילה המוצעת היא ממשתמשים פעילים ולא מזויפים שייצרו אינטראקציה ויגרמו לאלגוריתם של הטיקטוק לקדם אתכם ברמות עד לפור יו. רכישה של 500 עוקבים תעלה אתכם לרמה 1 ואילו רכישה של 10,000 עוקבים תעלה אתכם לעמוד הפור יו.

 

היתרונות בקניית עוקבים וצפיות

ככל שתקנו יותר עוקבים, צפיות ולייקים לסרטון כך הוא יהיה וויראלי יותר, החשיפה שלכם תהיה עצומה ותהפכו את הסרטון לפופולרי. כך תוכלו לקבל עוקבים נוספים אך הפעם באופן טבעי ולהגדיל את מספר העוקבים שלכם בצורה מטורפת שתשאיר את חבריכם פעורי פה. אל תגידו שלא ידעתם אך כך זה פועל. גם אנשים מפורסמים עושים זאת ואין צורך לחשוף את הגוף כדי לקבל עוקבים ולייקים או להעלות אתגר מסוכן לטיקטוק. פשוט קונים ומרוויחים! עם זאת, חשוב להמשיך ולהעלות סרטונים מעניינים ומושקעים כדי לא לאבד את העוקבים שהגיעו אליכם באופן טבעי.

 

 

כמות עוקבים

אולי תאהבו גם את: