חיפוש

מימוש זכויות רפואיות – מה המדינה חייבת לכם?

יש המון סיבות שונות לכך שתצטרכו לקדם את מימוש הזכויות הרפואיות שלכם, הרבה מידי אנשים אינם מודעים לזכויות שלהם ולכן לא מקבלים את מה שהם זכאים לו מהמדינה.

לכן, בשבילכם, כדאי שתכירו את תהליכי תביעת ההטבות מהמדינה בגין מחלה או פציעה או כל דבר על פיו אתם זכאים לפטור ממס הכנסה או קצבת נכות וכדומה. הכל מתחיל מלדעת ולהכיר בעצמכם, מה הזכויות שלכם.

 

התמודדות עם בעיה רפואית

אם אתם מתמודדים עם בעיה רפואית כלשהי, כנראה שאתם זכאים לכל מיני הטבות מהמדינה, ובלי לעשות את המחקר ולהכיר את המושגים והאפשרויות, יכול להיות שלא תדרשו לקבל את מה שבירור מגיע לכם על פי החוק במדינה. אז במצב כזה, שאתם מתמודדים עם בעיה רפואית כלשהי, זה הזמן שלכם להכיר מה הדברים שמגיעים לכם.

 

הכנת תיק בליווי מקצועי

תוכלו להיעזר באנשי מקצוע, עם אנשים מקצוענים בעלי ניסיון רב בדיוק בהתנהלות התהליכים האלו. כדי שתוכלו לקדם מימוש זכויות רפואיות, אתם קודם צריכים לדעת מה הן הזכויות שלכם, ואנשי המקצוע השונים יוכלו להאיר את עיניכם ולהראות לכם מה יכול להיות שמגיע לכם על פי המצב שאתם מתמודדים איתו רפואית, ולעזור לכם עם התהליך כולו.

 

מה נותנת לכם חברה מקצועית?

  • ניסיון וצוות איכותי – חברה מקצועית בתחום מביאה לשולחן את הניסיון הרב שלה, בדרך כלל במערך יעבוד צוות של רופאים בכירים שמבינים היטב בתחום ויוכלו להוות עזרה גדולה בבדיקות וקביעה של מה יכול להיות שאתם צריכים לקבל מהמדינה על פי המקרה הרפואי שלכם.
  • עבודה מול גופים שונים – בנוסף, תראו ישנם גופים רבים מולם תצטרכו להתנהל וזו הרבה עבודה בירוקרטית, חשוב להיעזר במומחים בכדי לעבור את כל התהליכים האלו למימוש הזכויות שלכם.

 

מה מגיע לכם

כמובן שכל מקרה הוא שונה, אך במצבים שונים יכול להיות שתהיו זכאים להמון הטבות שונות מהמדינה. ההטבות האלו מגיעות בצורה של פטור ממס הכנסה הרבה פעמים, לפעמים לתקופה ולפעמים לכל החיים. בנוסף לכך, יכול להיות שמגיעה לכם קצבת נכות כללית, שנקבעת פי אחוזי הנכות שקובעת הוועדה הרפואית, שזהו תהליך שצריך להכיר.

 

תהליך פשוט

התהליך למימוש הזכויות הרפואיות שלכם יכול להיות פשוט מאוד, בעיקר עם עזרה מקצועית עם ניסיון רב. מדובר בטפסים, פגישות, איסוף מידע על מצבם הרפואי, בניית תיק, עמידה מול וועדה רפואית והעברת המידע שנקבע לגופים הרלוונטיים. לבד זה יכול להיות מסובך, אבל ברגע שמישהו מנחה אתכם, תראו שמדובר בעניין פשוט, וחשוב מאוד.

 

הכל מתחיל מלדעת

כל תהליך מימוש זכויות, מתחיל מהידע שלכם, אתם צריכים להיות ערים לזכויות שמגיעות לכם או לקרובים שלכם. ברגע שיש לכם את הידע, יש לכם את הכוח, להתחיל את התהליך הזה שמוביל למימוש הזכויות שהגיעו לכם בכל מקרה. חשוב להציף את המידע הזה ולנסות ליידע כמה שיותר אנשים, שיכול להיות שיש להם זכויות לא ממומשות, שמגיע להם לקבל.

תרגיל רפואי

אולי תאהבו גם את:

אמן חושים מומחה
במה מתמחה אמן חושים?

אתם בטוחים שהצלחתם להפיל אותו. הרי בטלוויזיה זה הכל "טריקים של מצלמה" וש"עליכם זה לא יעבוד". ואז הוא שואל "חשבת על שמונה לב אדום נכון?",

קרא עוד »
פורץ מנעולים
השוואת מחירים מנעולן

אם קרה לכם שנתקעתם מחוץ לבית ולרכב, עם כל ההתמרמרות על הצורך להזמין שירותי פריצה, מן הסתם תהיתם על המחיר שגובה המנעולן. קראו את המאמר

קרא עוד »
פמוטים נכונים
מצעד הפמוטים הגדול

פמוטים איכותיים שמיוצרים מכסף טהור יכולים להחזיק מעמד זמן רב ויש להם גם יתרון אסתטי וגם יתרון פרקטי. אבל איך בוחרים את הפמוטים המתאימים ולפי

קרא עוד »