חיפוש

מספר טיפים לספה קרועה

הריהוט בבית הוא למעשה הפנים של הבית המוצגות בפני כל אורח או מבקר המגיע אליו. לפיכך, פגיעה בריהוט עלולה לפגוע בצורה בולטת לעיל בתדמית של הבית ובמראה האסתטי שלו. ספה קרועה או מהוהה, כמו גם כורסאות פגועות או מתפקדות באופן לקוי, גורמות להרגשה של אי נעימות. הבעיה היא גדולה יותר, כאשר הספה חדשה יחסית וההחלפה שלה איננה חלק מהתוכניות לזמן הקרוב. ממה עלולים להיגרם קרעים בספה? אילו אמצעים קיימים ואילו טיפים מעניינים כדאי לאמץ, על מנת כדי להעלים את הבעיה או לכל הפחות למזער אותה? בשורות הבאות נביא מספר מספר טיפים לספה קרועה ועצות לטיפול בספה קרועה. העצות כדלקמן נכונות לבתים פרטיים, ועל אחת כמה וכמה לעסקים שהריהוט בהם הוא חלק מהתדמית שלהם.

חדר עם ספה קרועה

קרעים בספה – ממה הם נגרמים

קרעים בספה עלולים להיקרע הן משימוש לא נכון והן בתוצאה מאירוע כזה או אחר שגרם להם. אירוע כאמור יכול להיות השתוללות של ילדים, שעלו על הספה בנעליים. משפחות שבהן יש ילדים קטנים, מכירות את הנושא הזה מקרוב. מצד אחד, אי אפשר ולא צריך למנוע מהילדים להשתולל ולשחק בכל מקום בבית שנראה להם מתאים. מצד שני, פגיעה בריהוט ובמיוחד יצירת קרעים בספה, עלולים לקלקל את המראה הכללי מצד אחד ולגרום להוצאות מיותרות מצד שני. שימוש לא נכון בספה עשוי לכלול הנחת פריטים כבדים עליה באופן קבוע, ובעיקר פריטים כבדים וקשיחים. על מנת למנוע ספקות, גם כמות גדולה של ספרים, ובעיקר ספרים כבדים, עלולים ליצור קרעים בריפוד של הספה. זאת, אם התופעה חוזרת על עצמה פעמים רבות.

האם לזרוק את הספה או לתקן אותה? – לחצו כאן.

טיפים לטיפול בספה קרועה

הדבר בראשון שכדאי לעשות אם מתגלה קרע בספה, הוא לנסות להסתיר אותו עד למציאת פתרון קבוע. לשם כך, כדאי לרכוש כיסויים לספה. חשוב לרכוש יותר מכיסוי אחד, על מנת ליצור מתאם בעין הכיסויים השונים, שייצר אפקט של אחידות. הדבר איננו מסייע לתיקון הקרע, אבל בהחלט יכול לסייע מבחינה אסתטית. דרך פעולה נוספת הינה לתפור מעין טלאי באזור הקרוע.ץ את הטלאי אפשר לייצר מעודפי בד, שבדרך כלל ניתן למצוא אותם בפינות נסתרות של הספה. היתרון בשיטת הפעולה הזאת הוא שגוון הבד יהיה דומה ואפילו זהה לגוון הבד הקרוע. אם מדובר בספה מרופדת עור, יש דרכים להדביק את הטלאי באון מקצועי. בספות בד הבעיה מורכבת יותר, ונדרשת תפירה מקצועית.

אם הקרע הוא גדול ויש קושי להסתיר אותו או לייצר פתרון הולם אחר, האפשרות האולטימטיבית היא למסור את הספה לריפוד מחדש. הדבר כרוך בהוצאה כספית מסוימת, אבל מייצר בסיכומו של עניין פתרון איכותי והולם. האופציה האחרת היא להזמין את המומחים של קלינטק ניקוי ספות מקצועי, שינסו לייצר עבורך פתרון איכותי לבעיה שנוצרה. כדאי ליצור קשר בהקדם והמומחים של קלינטק יעמדו לרשותך וינסו לסייע במציאת פתרון הולם לבעיה.

אולי תאהבו גם את:

כסף בכיס
כמה עולה חדר שינה ?

איפה הייתם רוצים להירגע לאחר יום עבודה קשה ארוך? ברור שבחדר השינה שלכם, על המיטה הנוחה שלך. בכדי להיפטר מהמתחים המלווים אותנו ממהלך היום הארוך

קרא עוד »
האם נהוג לתת מקדמה לשיפוצניק

עריכת שיפוצים בדירה כרוכה בעלויות גבוהות, העשויות להשתנות בהתאם לסוג השיפוצים וההיקפים שלהם. עם זאת, אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום כרוכה בעובדה שלעיתים מזומנות השיפוצים

קרא עוד »