חיפוש

סוגי דודים מובחרים – מה הסוג הכי נפוץ ומומלץ?

אחרי שנים של מגורים בדירות שכורות קניתם לעצמכם, בשעה טובה, דירה? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי לדאוג לכך שתמיד יהיו לכם מים חמים להתקלח בעזרתם בדירה החדשה. איזה דודים קיימים היום ואיך לבחור את הטוב ביותר? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

דודים מאז ועד היום

בבואנו לדבר על סוגי דודים אנחנו רואים שלאורך ההיסטוריה יש שלושה סוגים שונים של דודים שלרוב נעשה בהם שימוש. הראשון הוא דוד חימום גז, שהיום השימוש בו כבר הרבה פחות נפוץ מאשר בעבר, ובמיוחד בישראל. השני הוא דוד חשמלי שאותו עדיין אפשר לראות בלא מעט בתים ודירות, ואילו השלישי הוא דוד השמש.

אין ספק שבמדינה כמו ישראל, אשר כמעט בכל ימות השנה יש בה שמש חזקה וישירה, הפתרון הטוב ביותר הוא דוד שמש. יש לכך כמה סיבות טובות, כי למה אנחנו צריכים להשתמש בחשמל וגם לצרוך אותו אם בסופו של דבר השמש יכולה לעשות את העבודה ולחמם לנו את המים למקלחת? לכן זה לא מפתיע שהיום בעוד ועוד בתים פרטיים ודירות הבחירה היא בדודי שמש, ואין ספק שגם במקרה שלכם זו יכולה להיות אופציה טובה במיוחד.

יש גם קולטי שמש, דוד מחליף חום ועוד, אך אם אתם באמת רוצים להיות רגועים ולדעת שבחרתם במוצר איכותי, רק דוד שמש מקצועי יהווה את הבחירה הנכונה.

 

באיזה גודל תרצו את דוד השמש שלכם?

למען האמת, כאשר מדברים על דודי שמש וכאשר רוצים להשקיע בדוד חדש, יש כמה נתונים שצריך לבדוק ולבחון מקרוב.

למשל, האם אתם רוצים דוד שמש כמה יותר קטן כדי לשלם עליו פחות כסף וכדי שהוא יתפוס פחות מקום על גג הבית החדש שלכם? או שאולי ההיגיון שלכם אומר שאם אתם כבר קונים דוד, הרי שעדיף יהיה לקנות את הכי גדול שיש? חשוב להבין שיש קשר בין גודל הדוד ובין מספר הנפשות בבית ולכן ברור מדוע משפחה עם חמישה ילדים תצטרך בדרך כלל דוד הרבה יותר גדול לעומת משפחה שיש בה רק שני אנשים.

 

התקנת הדוד – איך באמת עושים זאת?

בחרתם דוד? אחרי שעשיתם בדיקות וראיתם סוגים שונים של דודים הבנתם שגם עבורכם דוד שמש זו הבחירה הנכונה? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים מה כדאי לעשות עכשיו ואיך מתקינים את הדוד. חשוב להבין שאפילו אם כן יוצא לכם לעשות עבודות שונות בבית בכוחות עצמכם, בכל מה שקשור לדוד השמש החדש, אין כמו התקנה מקצועית.

לכן, אם אתם רוצים להבטיח שהדוד הם יהיה עדיין באחריות ושבאמת תוכלו לנצל את מלוא הפוטנציאל שלו, כדאי יהיה להזמין מתקיני דוד שמש מקצועיים כבר ברגעים אלו ממש.

דוד

אולי תאהבו גם את:

כסף בכיס
כמה עולה חדר שינה ?

איפה הייתם רוצים להירגע לאחר יום עבודה קשה ארוך? ברור שבחדר השינה שלכם, על המיטה הנוחה שלך. בכדי להיפטר מהמתחים המלווים אותנו ממהלך היום הארוך

קרא עוד »
מספר טיפים לספה קרועה
מספר טיפים לספה קרועה

הריהוט בבית הוא למעשה הפנים של הבית המוצגות בפני כל אורח או מבקר המגיע אליו. לפיכך, פגיעה בריהוט עלולה לפגוע בצורה בולטת לעיל בתדמית של

קרא עוד »
האם נהוג לתת מקדמה לשיפוצניק

עריכת שיפוצים בדירה כרוכה בעלויות גבוהות, העשויות להשתנות בהתאם לסוג השיפוצים וההיקפים שלהם. עם זאת, אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום כרוכה בעובדה שלעיתים מזומנות השיפוצים

קרא עוד »