חיפוש

טיפים ועצות לפני שנפגשים עם סוכן ביטוח

פגישה עם סוכן ביטוח עשויה להצטייר לכם כמטלה משעממת, שאין לכם ממש זמן עבורה, אבל פגישה טובה עם סוכן ביטוח, יכולה להיות מעניינת, לחסוך לכם המון כסף וגם לשפר את המוצרים הנמצאים בתיק הביטוח שלכם, כדי שיתאימו לכם יותר.

אז מה צריך להכין ואיך כדאי להתכונן לקראת הפגישה כדי להוציא ממנה את המיטב?

 

מתי כדאי להיפגש עם סוכן ביטוח?

פגישה עם סוכן ביטוח היא לרוב הכרחית כשאתם מתחילים עבודה חדשה, או עוזבים עבודה ישנה וגם לפני פרישה. מלבד זאת, כדאי להיפגש עם סוכן הביטוח גם כאשר חל שינוי במצב המשפחתי שלכם למשל.

כל שינוי מהותי בחיים שלכם, יכול להביא לצרכים ביטוחיים שונים, לשנות את הסטטוס שלכם ולכן גם את המוצרים המתאימים לכם. משום כך, חשוב לפגוש את סוכן הביטוח דווקא בזמנים הללו, כדי לוודא שהתיק הביטוחי שלכם מתאים לצרכים שלכם כמו כפפה ליד.

 

למה חשוב להתכונן לפגישה עם סוכן ביטוח?

הביטוחים שלכם הם לא רק אמצעי הגנה מפני הפסדים ופגיעות שונות, כי אם גם חסכונות בצורת מוצר ביטוחי, תפקידם לשמור על הכסף שלכם לקראת גיל זקנה, לספק למשפחה שלכם קצבה ופיצויים במקרה שיקרה לכם משהו חו"ח ולתת לכם ביטחון חלקי בעולם של חוסר ודאות קיומית.

 

משום כך, הכנה לקראת הפגישה היא חיונית – כדי שתדעו על מה אתם משלמים ומה אתם צפויים לקבל בתמורה, כמו גם מהם המוצרים הביטוחיים המשתלמים ביותר עבורכם.

לשם כך לא מספיק להסתמך על הידע של סוכן הביטוח כי אם חשוב ללמוד ולהבין על מה מדובר.

 

כיצד מתכוננים לפגישה עם סוכן ביטוח?

  1. נכנסים לאתר של חברת הביטוח שלכם ובודקים אילו מוצרים ביטוחיים יש לכם, כמה אתם משלמים עבורם ואיזה כיסוי ביטוחי הם כוללים.
  2. בודקים כמה כסף יש לכם בדיוק במוצרי החיסכון
  3. בודקים מהו הסכום שאתם צפויים לקבל במקרה של פדיון הכסף
  4. מביאים אתכם לפגישה: ת"ז, דוחות תקופתיים, תלושי שכר, דוחות שנתיים וכן הלאה
  5. מכינים רשימת שאלות, שתעזור לכם להבין יותר טוב מהם המוצרים המתאימים לכם ואיך לתכנן חיסכון משתלם

 

נוסף על אלה, מומלץ לקרוא ולהבין נושאים כמו רמת הריסק המאפיינת את מסלול הפנסיה והחסכונות שלכם, גובה דמי ניהול בין החברות השונות, ההבדלים בין קופת גמל, ביטוח מנהלים וקרן פנסיה ועוד.

אמנם אפשר לשאול את סוכן הביטוח שלכם על כל אלה, אבל ככל שתפגינו יותר ידע, תוכלו לשלוט יותר בקלות בבחירה נכונה של המוצרים בתיק הביטוחי שלכם.

 

לסיכום

הכנה לקראת פגישה עם סוכן הביטוח שלכם תסייע לכם לקיים פגישה מועילה ואיכותית, לבחור מוצרי ביטוח מתאימים, להבין בדיוק על מה אתם משלמים וכמה, להבין כמה תקבלו בבוא היום, אם וכאשר תצטרכו לפדות את כספי הביטוח ולא פחות חשוב – לקצר את זמן הפגישה ולהוציא ממנה את המיטב.

טיפים ועצות לפני שנפגשים עם סוכן ביטוח

אולי תאהבו גם את: