חיפוש

אילו שירותים מבצעים חוקרים פרטיים

במקרים מסוימים, נצטרך לקבל את העזרה המקצועית להשלמת משימות מורכבות שמצריכות כישורים שאין בידינו. חוקרים פרטיים מספקים שירותים שבמקרים מסוימים נצטרך להיעזר בהם, על מנת לקבל את התשובות שאנחנו מחפשים.קיימות סיבות רבות ומגוונות שבגינן נשקול לפנות לחוקר פרטי ונשתמש בשירותיו – אנשים רבים מוצאים את עצמם בסיטואציות לא פשוטות בכלל, בהן הם חושדים באדם מסוים שמבצע עוול כלפיהם, אך אין בידם את ההוכחות או את הידע המקצועי הנדרש על מנת לקבל את התשובות.במאמר הבא נסביר מיהו החוקר הפרטי ואילו שירותים הוא מציע, מדוע מומלץ להשתמש בשירותיו ובאילו מקרים.

 

מה זה חוקר פרטי?

חוקר פרטי הוא אדם שעבר את ההכשרה הנדרשת על מנת להפוך לאחד כזה, ההכשרה נמשכת מספר שנים ובסופה יש לקבל את רישיון העסק על מנת לעבוד בתחום באופן חוקי.חוקר פרטי מחזיק בידע המקצועי הנדרש על מנת לחקור גופים ואנשים פרטיים, ושירותיו מלווים בתשלום עבור עבודתו.

החוקר אינו עובד עם גופים ממשלתיים באופן ישיר, אלא באופן עצמאי בלבד – כלומר הוא אינו עובד יד ביד עם המשטרה למשל, יכול להיות שיפנה אליה במהלך עבודתו על מנת לקבל מידע שאין ביכולתו להשיג לבד, אך עבודתו בסופו של דבר תהיה עצמאית, ועליו להחזיק בקשרים ובגישה למאגרי המידע הרלוונטים, אליהם אדם מן השורה אינו יכול לגשת. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://www.ibpi.org.il.

 

אילו שירותים חוקר פרטי מציע?

ראשית, חשוב לציין שכל חוקר פרטי עובד בצורה שונה ומציע גישה מעט שונה. כלומר, כל חוקר פרטי מחזיק בגישה ושיטת עבודה משלו.חוקר פרטי מציע שירותי מעקב, האזנות וחקירות כלכליות למינהן, על מגוון המקרים מולם מתמודד האדם הפרטי שפנה אליו החוקר.למעשה, החוקר הפרטי מציע עבודה וחקירה גם אל מול אנשים פרטיים כמו גם מול עסקים של ממש. השאלה הנשאלת היא למעשה, מול איזה מקרה אתם עומדים?

 

באילו מקרים אפנה לחוקר פרטי?

כפי שציינו קודם, קיימים מקרים רבים שבהם נרצה לפנות לחוקר פרטי ולהשתמש בשירותיו. אחד המקרים השכיחים ביותר, הוא מצב בו בן או בת זוג חושדים שבן או בת הזוג בוגדים בהם, ולכן נעזרים בחוקר פרטי על מנת שיעקוב אחר בן או בת הזוג כדי למצוא הוכחות לכך.אולם, חוקר פרטי יכול לחקור גם שותף עסקי, שקיים חשד בו הוא מועל בכספי החברה, או גונב כספים מן השותף לעסק.בסופו של דבר, כשתפנו לחוקר הפרטי עם המקרה שלכם – על כל המשתנים בו, יוכל החוקר הפרטי לבחור האם המשימה אכן אפשרית עבורו והאם לא, ולרוב כמובן יסכים לעבוד על המקרה שלכם, הרי מלכתחילה נפנה אל החוקר הפרטי במקרה בו איננו יכולים לבצע את המשימה בעצמנו.

חוקר פרטי

אולי תאהבו גם את: