חיפוש

טיפים לניקוי אחרי שיפוץ

מי ששיפצו את הבית או המשרד שלהם לאחרונה, יודעים כי מדובר בהליך מרענן במיוחד שמאפשר ליהנות מחלל חדש ומעוצב. אנחנו כאן כדי ליידע כי ההליך המרגש מביא אתו גם לא מעט לכלוך ושאריות של צבע שעשויות להתגלות כקשות להסרה. יצאנו לבדוק איך אפשר להתמודד עם כל אלה על הצד הטוב ביותר וחזרנו עם מדריך מקיף שיציג בפניכם כמה טיפים חיוניים. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

טיפ מספר 1 לניקוי אחרי שיפוץ: חכו יום – יומיים

את הטיפ הראשון שלנו למדנו על בשרנו. שכן, הבית שלנו עבר שיפוץ לפני כמה שנים והחלטנו להתחיל בהליך הניקיון באותו היום שהשיפוץ הסתיים. כלומר, ברגע שנפרדנו לשלום מהקבלן, החלפנו לבגדים מתאימים, הבאנו אתנו חומרי ניקיון והתחלנו בניקיון מעמיק. אנו מוכרחים ליידע אתכם כי מדובר בטעות.

ההמלצה שלנו היא לחכות לפחות יום יומיים עם הניקיון. תתנו לצבע להתייבש וכך יהיה לכם יותר קל לנקות. אנחנו יודעים, אתם כנראה חושבים שההפך הוא הנכון. אבל האמת היא שכשהצבע רטוב, אתם עשויים להתלכלך בעצמכם ולמצוא את עצמכם מנקים עם סמרטוטים שמעבירים צבע ממרצפת אחת לאחרת.

 

טיפ מספר 2 לניקוי אחרי שיפוץ: אל תעשו את זה לבד

אם קראתם את הטיפ ה – 1, סביר להניח שהבנתם שאנחנו ערכנו את הניקיון הזה בעצמנו. מדובר בטעות נוספת שביצענו והבנו על בשרנו שהיא לא תחזור בשנית, במידה ונערוך שוב שיפוץ בשלב מסוים. אנו ממליצים לכם להזמין חברת ניקיון מומלצת ומקצועית שתבצע עבורכם את הליך הניקוי. אם המידע הזה רלוונטי עבורכם כנסו לעוד טיפים שנמצאים בגוגל וברחבי הרשת ותעשירו את המידע שלכם בנושא.

 

טיפ מספר 3 לניקוי אחרי שיפוץ: הדרך הנכונה למציאת חברת ניקיון מומלצת ומקצועית

הטיפ השלישי נוגע למציאת חברת ניקיון מומלצת ומקצועית. אנחנו ערכנו בירור מעמיק בפלטפורמות הבאות:

  • קבוצות של חולי ניקיון בפייסבוק
  • פורומים שעוסקים בשיפוץ הבית
  • לשונית הביקורות של גוגל

רק לאחר שראינו שיש לחברה מסוימת מעל ל – 10 חוות דעת חיוביות, יצרנו קשר עם נציג מטעמה והזמנו את השירות.

 

טיפ מספר 4 לניקוי אחרי שיפוץ: תעברו מיד לאחר הליך הניקיון

הטיפ הרביעי שלנו נוגע להעברת הריהוט אל החלל המדובר. אנו ממליצים לכם לבצע העברה מיד לאחר הניקיון. אל תעשו את הטעות שאנחנו עשינו. שכן, עברנו אל המקום לאחר יותר משבועיים. בזמן הזה, הצטבר אבק במקומות שונים ברחבי הדירה והבנו שאנחנו צריכים לנקות את הכול מהתחלה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה הם 4 הטיפים שחשוב ליישם בכל הנוגע לניקוי הדירה או המשרד לאחר השיפוץ. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתיישמו את כל הטיפים הללו על הצד הטוב ביותר, כדי שתוכלו ליהנות ממעבר קל וחלק אל הבית או המשרד החדש. בהצלחה ולהתראות במדריכים הבאים שלנו!

שיפוץ ניקיון

אולי תאהבו גם את: