חיפוש

טיפים לפני מעבר למשרד חדש

ריכזנו עבורכם את המדריך המלא להובלת משרד, הובלות מפעלים ומה שבין לבין. אם אתם עומדים להעביר משרד בקרוב, אתם ודאי שוקלים לשכור שירותי הובלות. במקרים רבים, גם הובלות מנוף להובלת משרד ומפעל. אם ככה, הנה הטיפים כדי לצלוח את התהליך עם מינימום נזקים.

 

יש לוודא את מוניטין חברת ההובלות

אם אתם עומדים לקבל שירותי הובלת משרד, אתם צריכים לוודא כי חברת ההובלות מהימנה ואמינה, עדיף ותיקה בתחום ההובלות. למזל כולנו, יש בימינו את האינטרנט שבעזרתו ניתן לדלות מידע על חברת ההובלות שלכם. כדאי לבדוק ברשתות החברתיות, שם תוכלו להיחשף בפני ביקורות של לקוחות חברת ההובלה.

 

קבלו אחריות על הובלת משרדים

טיפ זהב – קבלו אחריות על הובלת משרדים מכל סוג. הובלת משרדים היא מלאכה מורכבת, במהלכה לפעמים אפילו נגרמים נזקים ללקוח המובל. זהו הטבע של תחום ההובלות, קשה להילחם בזה. אז אם זה ככה, חשוב לקבל שירות של הובלת משרד עם אחריות על ההובלה.

 

השוואת מחירים בין חברות הובלה מקצועיות

יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות הובלה שונות. תוכלו לערוך השוואת מחירים בין מובילים להובלת משרד באינטרנט, וזאת מבלי לצאת בכלל מהבית. תנו להצעות המחיר להגיע אליכם, אתם רק תבחנו מי הוא נותן השירות האטרקטיבי ביותר.

 

סקירת מחירון הובלות באינטרנט

תמיד יהיה כדאי לסקור מחירון הובלות מומלץ לצרכן. יש לכם לא מעט אתרי אינטרנט אשר מתמחים בדיוק בסוגי הדברים האלו. לאחר שתסקרו את המחירים הממוצעים בשוק, תוכלו למעשה להיות בקיאים בחומר הנלמד ולדעת שאתם סוגרים דיל אטרקטיבי.

 

הסתייעו בחברת ההובלות עבור אריזה ועיטוף

אם יש באפשרותכם מבחינה תקציבית, עדיף לקבל שירות של אריזה ועיטוף לפני הובלת משרד. ככה תוכלו לדעת שהציוד שלכם ממוגן ועטוף והוא לא ייפגע במהלך ההובלה. בסופו של דבר, זה בדיוק מה שיכול למנוע נזקים מיותרים וכאבי ראש.

 

מועד הכניסה למען החדש נדחה? שירותי אחסון

אם מועד הכניסה שלכם אל מענכם החדש נדחה, יש לשקול קבלת סיוע בשירותי אחסנה ואחסון רהיטים, ציוד משרדי ועוד. טיפ שהוא כלל אצבע בנושא הזה – הציוד שלכם צריך להיות מאופסן בתוך מחסנים עשויים מבטון. אל תתפתו לאחסן ציוד משרדי במחסנים רעועים וחבוטים, הציוד עלול להיהרס ממש בקלות.

 

פירוק ציוד משרדי בעזרת מומחי הובלות

אם אתם צריכים לפרק מכונות במשרד או ציוד משרדי, חלק מחברות ההובלה מספקות גם את השירות הזה. אגב, זה גם רלוונטי לגבי הובלת מפעלים. לא פעם, יש צורך בפירוק של מכונות תעשייתיות כבדות לפני ההובלה שלהן. חלק מחברות ההובלה מספקות את השירותים האלו. הקפידו על הטיפים שנתנו כאן, וגם אתם תוכלו להוביל משרד עם מינימום נזקים מיותרים.

אנשים יושבים בשולחן

אולי תאהבו גם את: