חיפוש

כיצד מתבצעת רכישת קרקע?

האם אתה חולם להחזיק אדמות? להרבה אנשים יש את הפנטזיה הזו. אולי אתה רוצה לבנות את בית החלומות שלך מוקף ביופי טבעי והרחק מההמולה של העיר ואולי גם הרק מאותם שכנים חטטניים שתמיד נראה כי אין להם דבר אחר לעשות בחייהם חוץ מאשר להטריד אתכם.

אולי תמיד רצית לנסות לחוות חקלאות או לחוות משק, ועכשיו זה הזמן לקפוץ ממש פנימה. או שאתה יכול לחפש להשקיע באדמות לא מפותחות ממש מחוץ לאזור שופע. תהיה הסיבה אשר תהיה, הרבה אנשים מעוניינים בבעלות על קרקעות. אבל כיצד מתבצעת רכישת קרקע?

 

אתר את הקרקע המתאים ביותר לצרכייך

אתה רוצה להיות בטוח שאתה שווה את הכסף שלך, ולכן כשמדובר בנדל"ן, קנה תמיד נכסים שיגדלו בערכם לאורך זמן. זה יכול להיות ממש מסובך. זכור: לא משנה כמה טוב העסקה נראית, אל תקנו חלקת אדמה מטורפת במקום איום ונורא רק כדי לקבל מציאה.

אם אתה קונה חלקה שהוכנה מראש לבנייה, ההחלטות פשוטות יחסית. אבל כשאתה קונה קרקעות טרם מוכנות לבנייה, אתה צריך לחקור את כל הדברים שמפתח או בונה יסתכל בדרך כלל עליהם. עשה את שיעורי הבית שלך לפני שתפיל את הבצק הזה! הנה מה שאתה צריך לדעת.

מקום – אם לוקח יותר משעה להגיע לסימני הציביליזציה הקרובים ביותר – כמו חנויות מכולת ותחנות דלק – אז יתכן ותתקל בקושי למכור את הקרקע בעתיד. ברר אילו בתי ספר נמצאים באזור, קרבת הנכס לכבישים וחנויות, והמרחק משירותי חירום.

יעוד – בדוק עם תקנות הרשות המקומית האם אתה בכלל יכול לבנות בית על האדמה שאתה מסתכל עליה. בחן את התוכניות העתידיות שיש לממשלה שעשויות להשפיע על ערך הקרקע כמו כבישים מהירים או תחנות כוח חדשות. מקובל לבעיות מסוג זה לצוץ, אז חפשו דגלים אדומים.

דאגות סביבתיות – מתייחס לסכנות סביבתיות שיכולות להשפיע על בטיחות הבית שלך, כמו גם לכל צמחים או בעלי חיים בסכנת הכחדה הנמצאים ברכושך.

גישה לכביש – כשאתה קונה אדמות אתה צריך להיות מסוגל להגיע אליה בקלות, נכון? זה אומר שאתה צריך לדעת אם הכבישים המובילים לאדמות שלך הם רכוש פרטי של מישהו אחר. אם כן, תצטרך לקבל אישור חוקי להשתמש בהם.

כמה מהר אתה יכול להתחיל לבנות – אדמה לא מפותחת עשויה להזדקק להרבה עבודה לפני שתוכלו לבנות עליה משהו. תצטרך לפנות עצים או למלא נקיקים? אם לאדמה יש מבנה קיים שזקוק להריסה, זה אפילו זמן רב יותר.

 

קבל עזרה ממומחה

רכישת קרקע היא עניין מורכב, בין אם אתה קונה את הקרקע ומחפש יועץ שימצא לך את הקרקע הטובה ביותר או שאתה המוכר, למידע על פירוק שיתוף במקרקעין, טיפים לעסקה משלמת ועוד, פנה למומחה שיעזור לך בכל מה שדרוש עבור רכישת נדל"ן.

קרקע

אולי תאהבו גם את: