חיפוש

5 כלי רכב ששווה להחזיק

עליית המחירים של כלי הרכב הפכה את תהליך רכישת הרכב לדרמתי במיוחד.

מה הכוונה? מחירי הרכב זינקו בגלל עלויות המיסוי והייבוא לארץ.

כעת, רכישת רכב משפחתי חדש רק תתחיל במחיר של לא פחות מ – 120,000 ₪.

אז מה עושים? סקר שוק, בדיקת נוחות טיפול, בדיקת התאמה לצרכים אישיים. מה קיבלנו? רכבים ששווים כל שקל.

 

קיה

חברת הרכב הדרום קוריאנית מככבת בכבישי ישראל כבר מסוף שנות ה- 90. רכבי קיה עברו מתיחות רבים עם הזמן, אך נראה שגם הרכבים הישנים יותר עדיין מתאים על הכביש ומשרתים בגאון את בעליהם. מכאן ניתן להסיק, שהתחזוקה המכנית של קיה היא פשוטה, חסכונית וללא צפי לתקלות. למה קיה? כי אין טיפולים.

 

טויוטה

ענקית הרכב היפנית היא ללא ספק אחת מהנפוצות ביותר במדינת ישראל. ויש לך סיבה מאוד מאוד טובה. רכבי טויוטה כביכול לא מתקלקלים. פשוט מאוד. דגם קורולה של השנים 2009 – 2011 הוא נצחי על כבישי הארץ, עם מקום בחמשת הנפוצים ביותר. עלויות התיקון של הרכבים זולה והמנועים שלהם ידועים ישיש להם אריכות חיים גבוהה מאוד.

 

פולקסווגן

עד שלא ישבתם באחד, קשה מאוד להבין. נסיעה חלקה, מושבים נוחים בצורה בלתי רגילה וזמינות גבוהה מאוד של חלקי חילוף הופכים את פולקסווגן לרכב שפשוט כיף להחזיק. מנוע חזק ולרוב גם שפע של אחסון בתא המטען, אלה רכבים שעונים על כל צרכי הנהג.

 

מאזדה

היצרנית היפן גורמת לכל אגורת שהשקעתם ברכישת הרכב שלה להיות משתלמת. רכבי מאזדה מציעים נוחות, נגישות בתא הנהג, ריווח מאחורה ואבזורי בטיחות. מעבר לפרטים יבשים כמו אלה, מאזדה מגיע עם הוכחות מהשטח לחוזק ועמידות המנועים שלה, שלא נ=ידועים מנוח גם אחרי 350,000 ק"מ. רכבים שווים בהחלט.

 

רכבי עבודה

הרבה דיברנו על רכבים פרטיים, אך מה עם רכבי העבודה? בעניין זה יש שתי אסכולות: האחת היא טנדרים והשנייה היא רכבי עבדוה עם רישיון C.

  • טנדרים – עד היום, טויוטה היילקס ואיסוזו די – מק הם רכבי הטנדר הנפוצים והאמינים ביותר שיש בישראל. אין מה להגיד, החברות ממזרח עשייה לא מפסיקות להפגיז.
  • רכבי עבודה לרישיון C מדובר ברכבים מפלצתיים במיוחד, עם מנועים שמפיקים לא פחות מ – 1,500 כוחות סוס והם מסווגים כמשאיות לכל דבר ועם כושר נשיאה זהה. רכבים אלו מגיעים בעיקר מתוצרת אמריקאית כמו שברולט ודוג' והם אמינים וחזקים במיוחד.

 

הרכב שכי שווה להחזיק

אין באמת אחד כזה. ככל שממשיכים ומבררים אפשר למצוא על כל יתרון עוד שתי חסרונות. הרכב שהכי שווה להחזיק הוא אחד שלא יריץ אתכם למוסך כל שבועיים, שנוסע בצורה חלקה ובטוחה על הכביש, שהוא בטוח ושומר על כל הנוסעים ברכב וכמובן – נוח לנהג. השוואה, בדיקה, מדידה ורכישה. בהצלחה!

 

רכב

אולי תאהבו גם את: