חיפוש

לא יוצאים מהחדר! כך תעצבו חדר שהילדים לא ירצו לצאת ממנו

עיצוב של חדר ילדים זה לא עניין של מה בכך. שכן, מדובר בחדר שצריך להתאים לכל ילד וילדה מכל כך הרבה בחינות. מי מאתנו שמגדלים ילדים בבית, וודאי יודעים כי בחירה אחת שגויה (ולו הקטנה ביותר), יכולה לגרום לאי הסכמות בנוגע לעיצוב החדר. יצאנו לבדוק איך תוכלו לעצב את חדר הילדים על הצד הטוב ביותר, כדי שתהיו בטוחים שהם לא ירצו לצאת ממנו. הישארו אתנו ותגלו איך עושים את זה.

 

עיצוב חדר ילדים – השלב ה – 1: שיחת תיאום ציפיות עם הילד

בשלב הראשון אתם חייבים לשבת עם הילד או הילדה ולערוך ביחד תיאום ציפיות. שכן, יכול להיות שאתם מדמיינים שהחדר ייראה באופן מסוים, בזמן שהילד בכלל מדמיין אותו אחרת. תיאום ציפיות משותף עם הילד יאפשר לשניכם להבין מה הכיוון הכללי של עיצוב החדר. הכוונה להכוונה בנושאים הבאים:

  • הצבעים הבולטים בחדר
  • פריטי הריהוט הדרושים
  • הסגנון העיצובי הכללי

אל תוותרו על השלב הזה. שכן, הוא יאפשר לכם לבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר.

עיצוב חדר ילדים – השלב ה – 1 שיחת תיאום ציפיות עם הילד

עיצוב חדר ילדים – השלב ה – 2: הסתכלות על קטלוגים שונים

לאחר שתגיעו למסקנות בנוגע לעיצוב הכללי, תוכלו להיכנס אל קטלוגים של חדרי ילדים. ראוי לציין כי ההמלצה שלנו היא לא להתמקד בקטלוג של חנות אחת, אלא לעיין לפחות ב – 3 קטלוגים שונים. שכן, בכל קטלוג תוכלו לראות רהיטים שונים. בקטלוג אחד תוכלו לראות למשל מגוון רחב של  מיטות קומותיים נפתחות ובאחר, תוכלו לראות מיטות יחיד וחבר.

עיצוב חדר ילדים – השלב ה – 2 הסתכלות על קטלוגים שונים 

עיצוב חדר ילדים – השלב ה – 3: בחירת פריטי ריהוט מרכזיים במשותף

בשלב זה אתם צריכים לבחור את הפריים המרכזיים מכל קטלוג. ראוי לציין כי הבחירה צריכה להיעשות בשיקול דעת, תוך מתן תשומת לב לפרטים הבאים:

  1. הפן העיצובי (כל הרהיטים צריכים להיות משיקים אחד לשני)
  2. הנוחות של הילד
  3. הנוחות של ההורה

כך שאם למשל בחרתם מיטות גלריה, עליכם לבחון שהן נוחות לא רק לילד, אלא גם להורה.

 

עיצוב חדר ילדים – השלב ה – 4: יצירת קשר עם החנויות ותיאום הובלה והתקנה

בשלב הרביעי והאחרון עליכם ליצור קשר עם החנויות של הקטלוגים הנבחרים. חשוב מאוד שתערכו את כל העניין לפי הסדר, כדי שתדעו מהי החנות שבה ראיתם את הפריט הנבחר. כשתעשו כך, תבדקו פרטים אודות הובלה והתקנה. שכן, יש חנויות שמציעות רק את אחד מהשירותים הללו.

 

לסיום

עכשיו יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה. כך שנותר לכם רק ליישם את 4 השלבים ולהרכיב יחד עם הילד את חדר הילדים שהוא תמיד חלם עליו. נאחל לכם בהזדמנות זו שההליך יעבור בקלות ושכולם יצאו מרוצים בסופו של דבר. אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו ולקרוא בהמשך איך בוחרים צבעים לקירות של חדרי ילדים.

לא יוצאים מהחדר! כך תעצבו חדר שהילדים לא ירצו לצאת ממנו

אולי תאהבו גם את: