חיפוש

מוצרי טיפוח במחירים משתלמים? יש חיה כזאת

כאשר אנו קונות מוצרי טיפוח, לרוב אנו נפרדות מסכום כסף לא קטן. סוד קטן שלא כולן יודעות הוא שישנן עשרות חברות אינטרנטיות שמציעות את מגוון מותגי הטיפוח במחירים מצחיקים, ובמאמר הבא נגלה לכם מיהן החברות ומה המחירים?

 

קרם לחות

קרם לחות הוא ההגנה המושלמת מפני נזקי הסביבה ופגמים בעור. קיימים מגוון סוגי קרמים וחשוב להתאים את הקרם למצב וסוג העור שלך. חברות מובילות מייצרות בטכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות שמירה על הפנים, מיצוק, טיפול והעשרה בוויטמינים שיהפכו את העור לנקי, בריא וזוהר. ניתן להשיג את הקרמים של החברות הגדולות כמו קליניק, לנקום ואסתי לאודר במחירים מוזלים של 30-300 ש״ח.

 

סרום פנים

בעולם הסרומים קיימים חידושים רבים. סדרות טיפוח מתקדמות כמו סדרת ה-24 קראט של נואלה, סדרת ה-advanced night repair של אסתי לאודר וסדרות נוספות של המותגים המובילים כמו לנקום, גרנאייר ועוד. כל אלו ניתן לקנות גם כן במחירים מתאימים לכל כיס במגוון אתרים אשר מציעים מבצעים והנחות כמו https://glam42.co.il. ניתן לקנות סרומים החל ממחיר של 40 ש״ח ועד 400 ש״ח.

 

תרחיץ פניםֿ

תרחיץ פנים הוא השלב הראשון בשמירה על עור הפנים וחשוב להקפיד עליו בוקר וערב. שמירה על שיגרת ניקוי מסודרת תסייע לעור הפנים שלנו להיות נקי וזוהר במהלך שעות היום. מאחר ואנו משתמשות בתרחיץ הפנים בתדירות גבוהה מאוד של פעמיים עד שלוש פעמים ביום יש לבחור מוצר איכותי של חברה גדולה ואמינה. וגם כאן כמו המוצרים האחרים ניתן לקנות את תרחיצי הפנים של החברות המובילות במחיר שווים מאוד, החל מ-15 ש״ח ועד 400 ש״ח.

 

מסכות

מסכות פנים נועדו לחדש את עור הפנים שלנו והן תוספת מעולה לשגרת הטיפוח השבועית שלנו. המסכה מספקת חומרים מעשירים, לחות, ניקוי עמוק ושיפור למרקם הטבעי של העור שלנו. קיימות מגוון מסכות לכל מותג הטיפוח החל ממסכות לילה, מסכות חד פעמיות, מסכות עם זהב, מסכות בד, פחם ואלוורה ובעצם מסכות ממגוון חומרים שמשפרות את העור בטווח הקצר או הארוך. ניתן לקנות את המסכות במחיר הזוי של 10 ש״ח ועד כ-150 ש״ח.

 

מוצרי לילה

נשים רבות רוצות להשלים את שגרת הטיפוח שלהן גם בשעות הלילה מאחר ובמהלך הלילה הקרמים שמותאמים לזמן השינה אפקטיביים יותר ועוזרים לתקן את הנזקים שהפנים צברו במהלך היום, להזין את העור בלחות ולשקם אותו. מותגי הטיפוח המובילים יצרו מוצרים מיוחדים ומותאמים לשגרת לילה וניתן להשיג אותם באינטרנט במחירים זולים ונוחים החל מ-60 ש״ח.

שגרת טיפוח לעור הפנים היא כבר לא מילה גסה ויקרה. כל אחת שתחפש באינטרנט תוכל למצוא מגוון רחב של מותגים במחירים נוחים שמתאימים לכל כיס ועוזרים לך לשמור על עור פנים בריא וחלק.

מוצרי טיפוח

אולי תאהבו גם את:

מתיחת פנים ללא ניתוח

  עם השנים עור הפנים מתקמט ומאבד את המראה הצעיר שלו, אנשים רבים מחפשים אחר טיפולים המתקנים את נזקי הזמן ומחזירים לפנים את המראה הצעיר

קרא עוד »
קעקועים 2
איך מורידים קעקועים

איך מורידים קעקועים כולנו יודעים שקעקועים הם לכל החיים, אבל כאשר אנחנו צעירים לא אכפת לנו ואנו ממהרים לעשות קעקועים מבלי לחשוב פעמיים. יש אנשים

קרא עוד »