חיפוש

כיצד תרהט בית קטן: פתרונות ריהוט לדירות קטנות

לפעמים דווקא העובדה שהבית שלכם קטן יכולה להוליד את הרעיונות הכי יפים ומקוריים לעיצוב הבית. אם יש לכם בית קטן ואתם מעוניינים לנצל מהחלל את המיטב – הנה כמה פתרונות ריהוט שיעזרו לכם.

 

ארונות הזזה

ארונות הזזה הם פתרון מעולה עבור דירות קטנות! אם אתם שואלים את עצמכם מדוע עדיף לכם לעבור לארונות הזזה, זכרו שאת ארונות ההזזה תוכלו לפתוח ולסגור מבלי "לגנוב" חלקים מהחלל, ובכך לתת לחדר תחושה מרווחת יותר.

ארונות הזזה יכולים לבוא במגוון גדלים ותמיד תוכלו לבחור את הגודל האידיאלי לחדר השינה שלכם, שמצד אחד יוכל להכיל את כל הבגדים והחפצים שתרצו לאחסן ומצד שני לא יגזול מקום בחדר. שימו לב כי אתם רוכשים ארונות הזזה איכותיים עם מנגנון נוח, כדי שלא תצטרכו להתבאס ולתקן את ציר הדלת כל פעם מחדש.

 

ארגז מצעים וחלל אחסון מתחת למיטה

ארגז המצעים שלכם יכול לפתור המון בעיות אחסון! אם למיטה שלכם יש ארגז מצעים, שווה לכם להשתמש בו ולאחסן שם בגדי חורף שאינם בשימוש, מצעים ושמיכות ועוד שלל חפצים שאין לכם צורך בהם באופן יום יומי. ארגז מצעים הוא מעולה גם עבור חדרי ילדים, שכן שם ניתן לאחסן מגוון צעצועים או חפצים שקשה למצוא להם מקום.

 

ספריות ומדפים לאחסון

נסו לשדרג את פינת העבודה או הלימודים שלכם והוסיפו כוורות אחסון, ספריות או מדפים. כך תוכלו גם ללמוד בנחת תוך גישה נוחה לספרים ולמסמכים שלכם וגם כמובן תחסכו שימוש במגירות, שידות או ארונות מיותרים. בחדר הילדים ניתן לקחת את הפתרון הזה צעד אחד קדימה ולשלב מיטת גלריה מעל לשולחן כתיבה.

באופן כללי, תמיד תעדיפו להשתמש במדפים וספריות על פני מוצרי אחסון שיושבים על רצפת הבית, אתם תופתעו לגלות כמה מקום זה יכול לחסוך לכם!

 

שולחן אוכל נשלף

מי אמר שבבתים קטנים אי אפשר לארח? שולחן אוכל נשלף הוא הפתרון עבורכם אם אתם מעוניינים לשמור על מקום בחדר מבלי לוותר על אופציות הישיבה סביב השולחן. קונסולה הנפתחת לפינת אוכל היא קומפקטית מאוד ובאופן יומיומי כאשר לא פותחים אותה כמעט ולא ניתן להרגיש במרחב שהיא תופסת. אם אתם מחפשים פתרון מושלם לפינת אוכל בבית קטן – אחרי שתרכשו קונסולה נפתחת לשולחן לא תתחרטו!

 

בית קטן לא חייב להרגיש קטן!

אם תשקיעו מחשבה רבה בתכנון החלל אתם תוכלו לגלות כי כמעט ואין דבר שלא תוכלו להכניס לביתכם, קטן ככל שהוא יהיה. כל עוד אתם משתמשים בפתרונות אחסון מתקדמים, מנצלים את החלל הקיים בצורה יעילה, ודואגים להתאים את גודל הרהיטים לגודל החדרים בבית, אין סיבה שלא תרגישו בבית החלומות שלכם! לכו עוד היום וחפשו את הריהוט המושלם שיגרום לכל חלל להרגיש גדול ומרווח.

ארונות הזזה

אולי תאהבו גם את: