חיפוש

כמה זמן נמשכת תביעת רשלנות רפואית- למה לצפות

טופלתם בטיפול רפואי באופן רשלני? סובלים מתופעות לוואי בלתי צפויות כתוצאה מטיפול רפואי? מעוניינים בהגשת תביעה בגין הנזקים שנגרמו לכם כתוצאה מרשלנות רפואית? כאן תוכלו ללמוד מהם השלבים אותם תעברו ממועד הגשת תביעת רשלנות רפואית ועד קבלת הפיצוי המיוחל. 

 

שמירה על מסמכים להוכחת התביעה

החלק החשוב ביותר והמקדמי בנושא של תביעות לרשלנות רפואית הוא שמירת תיעוד כל ההליכים הרפואיים שעברתם, ושבהם אתם סבורים שישנה התרשלות של הצוות הרפואי. רכיב זה תלוי רק בכם, ושמירה על כל מסמך, ולעיתים בקשת מסמכים שלא ניתנו לכם בשלב הראשוני, יחסכו זמן יקר בהמשך הדרך. הצגת כל המסמכים לעורך הדין המייצג תסייע בידיו לגבש תמונה רחבה לגבי אופן ניהול התיק כבר בשלב מוקדם. למידע על רשלנות רפואית לחצו כאן.

 

מועד ההתיישנות ותחילת ההליכים

עם היוודע קושי רפואי ממנו אתם סובלים, וסבורים כי הוא מתאים לניהול הליך של תביעת רשלנות רפואית, עליכם לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מתאים. מניין השנים להתיישנות האפשרות להגיש תביעה שכזו הוא שבע שנים, ובמקרים מסוימים ניתן להאריך את מועד ההתיישנות אם גיליתם על הרשלנות במועד מאוחר יותר. יחד עם זאת, מרגש שגיליתם עדיף לפנות לייעוץ ולהקדים להתחיל בהליך המשפטי.

 

בחירה בעורך דין מתאים

ניהול תביעה בהליך רשלנות רפואית מתחיל בבחירת עורך דין. כמו עם בעלי מקצוע אחרים, כדאי לבחור את הטוב ביותר. על מנת להבין מיהו עורך הדין הטוב ביותר עבורכם, אתם נדרשים לעבור לפעמים בין מספר עורכי דין. קיימת חשיבות לפנייה לעורך דין מהשלב הראשון כדי לקבל ייעוץ אודות איסוף המסמכים המתאים, סיכויי התביעה והיתכנות ההצלחה בקייס המשפטי שלכם. ככל שתקדימו לבחור עורך דין, כך יש סיכוי שיתקצרו ההליכים.

 

הגשת התביעה

עורך הדין המייצג צפוי לקבוע מולכם מספר פגישות על מנת לקבל את התמונה המלאה אודות המקרה שלכם. כמו כן, לעיתים ישנו צורך במעורבות מומחים ובקבלת חוות דעת מקצועיות התומכות בטענות שלכם. לאחר בניית הקייס בצורה מקצועית, יכול עורך הדין להתחיל בתהליכים המשפטיים לצורך הגשת תביעה. התביעה שתגישו תקבל תגובה של המוסד הרפואי ולאחריה יחל המשפט.

 

הדיון עד מתן פסק הדין

בעניין זה ישנן חדשות טובות וחדשות רעות. אם התיק יתנהל מתחילתו ועד סופו בבית המשפט, צפויה לכם המתנה של מספר חודשים עד שנים בודדות – אלה החדשות הפחות משמחות. יחד עם זאת, רבים מהתיקים של רשלנות רפואית מסתיימים בפשרה בין הצדדים וזו יוצרת ודאות ומסייעת לסיים את ההליך בזמן קצר בהרבה. עורך דין מקצועי ינהל את ההליך, כך שאם תימצא פשרה מתאימה לשביעות רצונכם, תוכלו לסיים את ההליך בשלב מוקדם מהצפוי. פנו עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי אשר יסייע בידכם לקבל את הפיצוי המיוחל בהקדם.

תביעת רשלנות רפואית

אולי תאהבו גם את:

סחר בסמים קלים
עו"ד סחר בסמים קלים

סחר, גם במקרה של סמים קלים, מהווה עבירה פלילית חמורה בתחומי שיפוט רבים. מאמר זה נועד להבהיר את תפקידו וחשיבותו של עורך דין המתמחה במקרים

קרא עוד »
עורך דין תאונות דרכים
עורך דין תאונות דרכים מומלץ

תאונת דרכים היא אירוע שמתרחש לפתע, מבהיל מאוד ומותיר אותנו חסרי אונים ולעיתים גם חבולים. בנוסף על כך, לתאונות הדרכים ייתכנו גם השלכות כלכליות משמעותיות.

קרא עוד »