חיפוש

איזו חברה מייצרת את האוכל הכי בריא לכלבים?

כשם שישנן לא מעט חנויות חיות ברחבי הארץ, ככה יש גם מגוון די רחב של מותגי מזונות לכלבים. ובעוד שבעלי כלבים ירצו להעניק לכלב את המזון האיכותי ביותר, לפעמים הבחירה בין המזונות השונים עשויה להיות טריקית. במה בוחרים ומי נחשבת חברה מומלצת? הנה המידע. 

בחירת מזון בריא עבור הכלב יכולה להיות משימה מורכבת, ולו בעקבות המותגים הרבים כל כך שיש בשוק בימינו. בין אם בוחרים מזונות כמו מונג' אוכל לכלבים או מזון אחר, בסופו של יום, המטרה היא להעניק לכלב את התזונה הכי מאוזנת שאפשר להעניק לו. בתוך כך, כאשר מתלבטים בין שקי מזון כלבים שונים, כדאי לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  1. ארץ הייצור של המזון
  2. מוניטין המותג המייצר את המזון
  3. המרכיבים ואחוז הימצאותם במזון (בשר כמרכיב ראשוני נחשב המומלץ ביותר)
  4. כמות הדגנים, החיטה והתירס במזון (מומלץ כמה שפחות)
  5. מחיר שק המזון לפי ק"ג

 

אוכל לכלבים: אילו חברות מומלצות?

ישנן לא מעט חברות בשוק שנחשבות מומלצות מאוד, כאשר הבחירה בפעמים רבות תיפול דווקא על הנושא של טעם הכלב. במילים אחרות, לעיתים כלבים עשויים שלא לאהוב או לא להתחבר למזונות מסוימים, מה שעשוי להצריך קצת ניסוי וטעייה.

בין החברות המומלצות אפשר למצוא את: נייצ'ר'ס פרוטקשן, מונג' אוכל לכלבים, אראטון, ריגל ועוד. בדומה לחברות אחרות שנחשבות מומלצות, גם החברות הנ"ל עוברות בקרה מתמדת של וטרינרים המפקחים על איכות ייצור ועיבוד המזון.

חברות מזון לכלבים

יש חברת מזון כלבים שנחשבת הכי טובה?

בסופו של דבר, אין חברה אחת שנחשבת הכי טובה בתחום של אוכל ומזון לכלבים. לכל חברה יש את היתרונות והחסרונות שלה, אבל כל החברות חייבות לעמוד לפי החוק בתקנים בינלאומיים. לא מדובר בהכרח בתקנים ישראליים, אלא תקנים הנקבעים על ידי ארגוני הווטרינרים העולמיים.

בעוד כי מונג' אוכל לכלבים נחשבת חברה מומלצת מאוד, אפשר למצוא בכל חנות חיות לא מעט מותגים אחרים שנחשבים SUPER איכותיים ומומלצים. אם צריך לנסות כמה שקי מזון כדי להחליט סופית מה הכלב אוהב, בהחלט מומלץ.

 

המלצה: להתנסות עם כמה שקי מזון

אם לא בטוחים באיזה שק מזון לבחור, ההמלצה הכי חמה היא להתנסות עם כמה שקים שונים. הכוונה היא לא בהכרח לרכוש מראש כמה שקים, אלא פשוט לקחת שק אחד ולנסות אותו, אם הכלב לא אהב – מחזירים לחנות החיות.

את רוב שקי המזון ניתן להחזיר לחנות במקרה של אי התאמה, אבל בכל זאת, חשוב לברר מראש שהאופציה הזאת קיימת בחנות החיות שלכם. בשיטה זו, הכלב יכול להתנסות בכמה מזונות. אם שמים לב שהיציאות של הכלב תקינות והכול בסדר, מעולה. אם לא, עוברים למזון הבא בחנות החיות.

אוכל לכלבים

אולי תאהבו גם את: