חיפוש

האם הכלב שלך צריך אוכל רפואי? כך תדע!

בעלי כלבים רבים מפספסים את הסימנים שמעידים כי הכלב שלהם זקוק לשינוי תזונה בדחיפות. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה ימים, לאחר ששוחחנו עם הווטרינר שלנו שגילה כי גם אנחנו נפלנו בסטטיסטיקה זו. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להעלות מדריך מקיף לרשת שיציג בפני כל דורש איך אפשר לדעת מתי הכלב צריך לקבל אוכל רפואי. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

הסימן ה – 1 שיעיד על כך שהכלב צריך אוכל רפואי – אם הוא לא מוכן לאכול את האוכל שלו

הסימן הראשון שיעיד על כך כי יש צורך בהחלפת האוכל הנוכחי ברפואי נוגע לאי התעניינות באוכל הנוכחי. כל בעל כלב יודע כי הכלב ירוץ אחר שקית האוכל היבש בכל פעם שהוא ישמע אותה מרשרשת. אם הכלב שלכם לא מראה את הסימן הזה ובוחר שלא לאכול את האוכל הקיים לאחרונה, זה סימן כי הגיע הזמן לשנות את התזונה שלו. ההמלצה היא לשלול במצב שכזה מחלה או בעיה רפואית.

אוכל רפואי לכלבים

הסימן ה – 2 שיעיד על כך שהכלב צריך אוכל רפואי – אם הוא מגיב לא טוב לאוכל הנוכחי

אם הכלב שלכם אוכל כבר תקופה אוכל מסוים ומגיב לו בטוב, אך לאחרונה הוא מקיא, משלשל אותו או מראה סימנים של חוסר נוחות בבטן, אתם צריכים לדעת כי זה הזמן להחליף את האוכל באוכל רפואי. חשוב שתדעו כי אין מדובר פה בהליך מורכב שמצריך מכם נסיעה למקום מרוחק. שכן, כל חנות כלבים מחזיקה בסוגים שונים של מאכלים רפואיים.

 

הסימן ה – 3 שיעיד על כך שהכלב צריך אוכל רפואי – אם התגלתה אצלו מחלה לאחרונה

גיליתם לאחרונה כי הכלב סובל ממחלה כלשהי? אם כן, אתם צריכים לבחור אוכל רפואי לכלבים שמתאים למחלה שממנה הוא סובל. ראוי לציין כי קיים מגוון עצום של אוכל הרפואי לכלבים שמתאים למחלות ותסמינים שונים למשל:

  • מחלות שרירים
  • בעיות בקיבה
  • דלקות חוזרות בדרכי השתן

אוכל רפואי לכלבים

גיליתם את אחד או יותר מהסימנים שלעיל? זה מה שאתם צריכים לעשות עכשיו

אם קראתם את המדריך הנוכחי וגיליתם שאחד או יותר מהסימנים שלעיל באים לידי ביטוי אצל הכלב שלכם, אתם צריכים לגשת בהקדם האפשרי לחנות חיות מומלצת ולבחור את האוכל המתאים ביותר עבור הכלב. אנו ממליצים להסתייע בנציג מטעם החנות שיכוון אתכם בבחירה הנכונה.

אתם הרי עשויים לגלות שיש מגוון מותגים שמציעים אוכל רפואי שמותאם לבעיה הרפואית של הכלב שלכם. הנציג יוכל לסייע לכם בבחירה מדויקת עבור הכלב. במצבים מסוימים אף ניתן אף לבצע טעימות ולאפשר לכלב לבחור את האוכל המתאים ביותר גם מבחינת הטעם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ההתמודדות הנכונה במצב שבו הכלב זקוק לאוכל רפואי. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו באוכל המתאים ביותר עבור הכלב והחלמה מהירה.

אוכל רפואי לכלבים

אולי תאהבו גם את: