חיפוש

השוואת מחירים מנעולן

אם קרה לכם שנתקעתם מחוץ לבית ולרכב, עם כל ההתמרמרות על הצורך להזמין שירותי פריצה, מן הסתם תהיתם על המחיר שגובה המנעולן. קראו את המאמר הזה ותבינו מהו המחיר הכללי של סוגי שירותי הפריצה, מה משפיע על מחיר הפריצה, המומחיות שמצריך כל תחום ואילו דברים נוספים משפיעים על המחיר הסופי. 

 

שיטות פריצה מוכרות

קיימות מספר שיטות שבהן פורץ מנעולים משתמש וככל שהפריצה מורכבת יותר כך היא תעלה יותר. השיטה הראשונה היא פריצת כרסום והיא תהיה האופציה האחרונה של הפורץ מאחר והיא שוברת את המנעול ודורשת החלפה מיידית. השיטה השנייה היא פריצת חיווט- מתאימה לרכבים ונעשית ע״י חיווט מחדש של מנגנון הנעילה של הרכב. השיטה השלישית היא פריצת דגדוג שמתאימה לצילינדר-מדמים את מבנה המפתח ומדגדגים את חור המנעול עד לפתיחה של הדלת.

 

מחיר פריצת רכבים

מחיר של פריצת רכבים מתחיל ב-200 ש״ח ועולה בהתאם לסוג הרכב. פריצה של מכונית נעשית בעזרת השיטות המוכרות שהזכרנו. פריצה לרכב יוקרה תהיה יקרה יותר מאחר ומנגנון הנעילה שלה מורכב וקשה יותר הדורש דיוק וזהירות מרבית ללא פגיעה בנראות של הרכב.

פריצה לאוטובוסים ומיניבוסים מצריכה מקצועיות וניסיון רחב יותר מאחר ומנגנון הנעילה שלהם דורש יותר תחכום, רוב חברות האוטובוסים מחזיקות פורץ מומחה משלהן.

 

מחיר פריצת דו גלגלי

פריצה של קטנועים ואופנועים מתחילה במחיר של כ-120 ש״ח וגם כן משתנה בהתאם לסוג הכלי וסוג הפריצה. לרוב פריצות של קטנועים ואופנועים נעשות בעקבות מפתח שבור, מפתחות שנאבדו ופריצה לתא האחסון. הפריצה נעשית ע״ פורץ קטנועים מקצועי אשר התנסה רבות בפריצה של כלים מהסוג הזה ויודע להתעסק במערכת הקטנוע שמורכבת מרכיבים קטנים ללא פגיעה בה.

 

מחיר שירותי פריצה כללים

שירות פריצה כללי יעלה כ-200 ש״ח לסוגי פריצות שונות כמו פריצה לדלתות בית, דלת של כספת, פריצת מנעולים ועוד. פורץ דלתות עובר הכשרה ומתמחה במנעולים מסוגים שונים. לרוב הפורץ ינסה להשתמש קודם כל בשיטות תיקון ורק אם הן לא צלחו הוא ישבור את המנעול ויחליף אותו.

פורץ כספות הוא פורץ מומחה בסוג זה של פריצה מאחר ויש לבצע פריצה פולשנית למערכת הכספת. פורץ מנעולים כללי שעבר הכשרה ידע לפתוח את כל סוגי המנעולים גם החדשים והטכנולוגים שבהם.

 

מנעולן מורשה

מנעולן מורשה הוא איש מקצוע אשר קיבל אישור ממשרד העבודה ומורשה מטעם משטרת ישראל. לרוב הוא יהיה יותר יקר מאחר והוא עבר הכשרה ועובד ע״פ החוק. חשוב שתוודאו שהאדם שבחרתם לפריצה הוא מורשה ולא תתפתו למחירים זולים יותר של אדם שעובד במקצוע ללא כל אישור ובעצם מוגדר ע״פ חוק כפושע.

לאחר שקראתם על סוגי הפריצות הקיימות והמומחיות שכל פריצה דורשת כל שעליכם לעשות הוא למצוא מנעולן מורשה, אמין ומקצועי שיעזור לכם בפתיחת דלתות ומנעולים ויכניס אתכם על ביתכם.

פורץ מנעולים

אולי תאהבו גם את:

אמן חושים מומחה
במה מתמחה אמן חושים?

אתם בטוחים שהצלחתם להפיל אותו. הרי בטלוויזיה זה הכל "טריקים של מצלמה" וש"עליכם זה לא יעבוד". ואז הוא שואל "חשבת על שמונה לב אדום נכון?",

קרא עוד »
פמוטים נכונים
מצעד הפמוטים הגדול

פמוטים איכותיים שמיוצרים מכסף טהור יכולים להחזיק מעמד זמן רב ויש להם גם יתרון אסתטי וגם יתרון פרקטי. אבל איך בוחרים את הפמוטים המתאימים ולפי

קרא עוד »