חיפוש

במה מתמחה אמן חושים?

אתם בטוחים שהצלחתם להפיל אותו. הרי בטלוויזיה זה הכל "טריקים של מצלמה" וש"עליכם זה לא יעבוד". ואז הוא שואל "חשבת על שמונה לב אדום נכון?", ואתם מתחילים להזיע. איך הוא ידע את זה? הרי לא דיברתי מילה. זוהי אחת מיני אומנויות רבות שבהן מתמחים אמני החושים. אך מיהו בכלל אמן חושים? ומהן ההתמחויות הנוספות שלו? על זאת ועוד נענה במאמר הבא.

 

מיהו אמן חושים?

אמן חושים, כשמו כן הוא – ניחן בכישרון ה"חוש השישי". נדמה כי הוא קיבל במתנה חוש נוסף שאנו, בני האדם הפשוטים, פשוט לא קיבלנו. הרי גם אם ננסה לקרוא מחשבות של החבר הכי טוב שלנו – סביר מאוד לנחש שניכשל. או אם נבקש מאבא לבחור קלף מתוך חפיסת הקלפים שבידינו וננסה לנחש מהו הקלף שנלקח – כנראה שלא נהיה קרובים. וכאן נכנסת אומנות החושים לתמונה. יכולת לעשות "טריקים" שנדמה לנו שהם על-טבעיים, בסביבה טבעית לחלוטין.

 

במה מתמחה אמן חושים?

ההתמחות של אמן חושים באה לידי ביטוי בדרכים רבות ומגוונות. אמן חושים מומחה יוכל לקרוא את מחשבותיה של הבוסית בעבודה, לגרום לאחותך לשכוח את מספר הטלפון שלה או להעביר תחושת מגע בינך ובין אשתך – למרות שמרחק של מטר מפריד ביניכם!

בנוסף ליכולות אלו, אמן החושים משלב הומור רב בהופעותיו, כך שבנוסף לתדהמה שאופפת את הקהל ההמום, המופע קליל ומצחיק מאוד.

 

איך גורמים למופע להיות איכותי?

בשביל לעזור לאמן החושים לעשות הופעה מיטבית, כדאי לספר לו מעט אודות הקהל שהוא עתיד לפגוש; ממוצע הגילאים, אופי האנשים המרכזיים בקהל ואנקדוטות קטנות עליהם, סיפורים מרכזיים סביב המשפחה/מקום העבודה וכו'. אמן החושים יידע להתאים את הופעתו במיוחד לפי מידות הקהל, ובכך ההופעה תצטייר כאילו נכתבה והוכנה במיוחד עבורכם.

 

איך לבחור אמן חושים?

אמני חושים מקצועיים ו-וותיקים מקבלים לאורך השנים ביקורות וחוות דעת שונות. ברחבי האינטרנט יש אינספור חוות דעת על מאות אמני חושים, וזוהי דרך מעולה לקבוע מי יהיה אמן החושים באירוע הבא שלכם. בנוסף, בדקו האם טווח הגילאים של הקהל שלכם מתאים להופעתו של אמן החושים שאתם רוצים להזמין.

 

כמה עולה הופעת אומנות חושים?

אולי תתפלאו לשמוע, אך אין צורך לרוקן את הכיס עבור הופעתו של אמן חושים. לאחר שבחרתם אדם שנשמע לכם מקצועי ואיכותי, ספרו לו על התקציב העומד לרשותכם לקראת המופע, וכך תדעו להתאים את אורך וסוג ההופעה לפיו.

לסיכום
הופעת אומנות חושים יכולה להישאר איתנו גם שבועות קדימה, שעליה ידובר בשיחות מסדרון עוד חצי שנה. וזוהי בדיוק הייחודיות במופע של אמן חושים מקצועי – לעולם לא תבינו איך הצליח לנחש את הקלף שלכם או איך הוא ידע שאמא חשבה, מכל המילים שקיימות בעולם – על המילה "בריסטול".

אמן חושים מומחה

אולי תאהבו גם את:

פורץ מנעולים
השוואת מחירים מנעולן

אם קרה לכם שנתקעתם מחוץ לבית ולרכב, עם כל ההתמרמרות על הצורך להזמין שירותי פריצה, מן הסתם תהיתם על המחיר שגובה המנעולן. קראו את המאמר

קרא עוד »
פמוטים נכונים
מצעד הפמוטים הגדול

פמוטים איכותיים שמיוצרים מכסף טהור יכולים להחזיק מעמד זמן רב ויש להם גם יתרון אסתטי וגם יתרון פרקטי. אבל איך בוחרים את הפמוטים המתאימים ולפי

קרא עוד »