חיפוש

מהם השלבים ליצירת ביטוח נסיעות לחו"ל שמכסה הכל

עונת התיירות והטיסות ממש בפתח וכבר ישראלים רבים שריינו את אתר הנופש שלהם לקיץ הקרוב. בין הדברים הראשונים לסגור ולעשות מיד אחרי הזמנת הכרטיס הוא יצירת ביטוח נסיעות לכל היוצאים מהארץ. הכתבה הקרובה תפרט את השלבים ליצירת ביטוח לחו"ל הכולל בתוכו את כל הכיסויים ההכרחיים, וזה רבה יותר פשו ממה שחשבתם.

 

ביטוח נסיעות

איך זה עובד? חברות ביטוח מציעות כיסויים למטיילים בחוץ לארץ בהתאם לתעריף יומי. בתוך הצעת הביטוח יש פרמטרים שמשפיעים על הצעת המחיר כמו מצב בריאותי, מועד יציאה אחרון מהארץ, מהי מטרת הנסיעה, תאריך החזרה הצפוי וכמובן – היעד אליו אתם טסים. במידה וחלילה קרה אירוע שמאלץ אתכם לשהות זמן ממושך יותר במדינת היעד או לקבל שם טיפול רפואי, ביטוח נסיעות ידאג ההוצאות הנדרשות.

 

השוואת מחירים

הכל מתחיל מבדיקת הכיסויים המוצעים כיום בשוק. חברות ביטח מציעות בדרך כלל הצעות מחיר זהות אך ישנם גורמים שיכולים להטות את מחיר העלות לביטוח שלכם. למשל, חברות ביטוח וקרנות פנסיה שונות מציעות כיסויי ביטוחים לטסים לחו"ל ובדרך כלל תוצע הנחה למבוטחים באותה החברה או לאלו שמנהלים בחברה תיק השקעות כלשהו.

 

איך יוצרים ביטוח נסיעות לחו"ל

ברגע שבחרתם את החברה המועדפת עליכם להיות מבוטחים בה, תתבקשו למלא טופס הכולל פרטים מלאים שלכם: שם מלא, מספר תעודת זהות, דרכים ליצירת קשר, מועד הטיסה, יעד הטיסה, משך זמן השהות בחו"ל, ביטוח לחפצים ייעודיים כמו פלאפון או מחשב נייד לדוגמה; ושאלון רפואי. אחרי כל אלו תצטרכו לבחור בטופס מהו אופי הטיול שלכם. נסיעה לחו"ל שתכלול בתוכה פעילויות מסכנות כמו ספורט אתגרי ככל הנראה יקפיצו את מחיר הביטוח שלכם. לאחר כל אלו, כל מה שנשאר הוא להזין פרטי תשלום ואתם סגורים!

 

איך עובד ביטוח נסיעות לחו"ל

אם ס וחלילה אתם נזקקים לטיפול רפואי, כל  מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת הביטוח ברגע שאתם מיעים למרפאה ומתארים את המקרה שלשמו אתם צריכים סיוע. מרגע התיעוד, אתם פועלים בשקיפות מלאה מול חברת הביטוח. בהמשך לקבלת הטיפול, עליכם לשלוח את כל הטפסים הרפואיים וההמלצות שהתקבלו על ידי אנשי הרפואה במקום. במידת הצורך תקבלו החזר כספי או שתקבלו מספר אמצעי תשלום מטעם הביטוח. בכל הנוגע לרכוש, תקבלו החזר כספי בהתאם לאבדה ושוויה בשוק ביום רכישת הביטוח.

 

סיכום קצר וטסים

יצירת ביטוח נסיעות לחו"ל היא פעולה מרגשת. זה אומר באופן הכי חד משמעי שאתם בדרך לחופשה! כל ממשק שאנחנו באים איתו בחו"ל מלא בפוטנציאל ליצירת חוויות וזיכרונות חדשים, אך באותה מידה גם חוויות פחות נעימות. ביטוח נסיעות לחו"ל נותן לכם את הנחת והאפשרות להנות ככל הניתן והנסיעה שלכם, מאחר וכל בעיה תקבל מענה.

מבוטחים

 

אולי תאהבו גם את: