חיפוש

האם ניתן לשתף ילדים במופעי סטנד-אפ?

מי שעוקבים אחר הנעשה ברשת שמעו כנראה על התמונה שעלתה בימים האחרונים. מי שפספס את העניין המדובר וודאי ישמח לדעת כי מדובר בתמונה שצולמה במהלך מופע סטנד אפ ובה ישבו עשרות ילדים צעירים. הדבר גרם לרבים לתהות בעניין והתגובות הביקורתיות לא איחרו לבוא. יצאנו לבדוק מה בדיוק היה שם וחזרנו עם תשובה שגרמה לנו להבין האם ניתן לשתף ילדים במופעי סטנד אפ.

 

בואו נשבור את הסטיגמה – מופעי סטנד אפ הם לא רק למבוגרים

המדריך הנוכחי עלה לרשת במטרה להעלות את המודעות בכל הנוגע למופעי סטנד אפ. התגלה לנו לאחרונה שיש מי שסוברים כי מופעים מסוג זה מתאימים אך ורק למבוגרים. אנו מאמינים כי המחשבה המקובעת הזו נובעת מתוך היכרות עם מופעי סטנד אפ שמותאמים למבוגרים.

מדובר בעצם במופעים שכוללים בדיחות גסות, בדיחות על זוגיות, משפחה וילדים. אנחנו כאן כדי לומר לכם שהמופעים הללו פונים אליכם, קהל המבוגרים. עכשיו אפשר לחדש לכם שיש דבר כזה מופיע סטנד אפ שמותאמים לילדים.

 

ניתן ומומלץ לשתף ילדים במופעים מסוג זה

זה ידוע שצחוק משחרר אנדורפינים בגוף. הפעולה הזו מובילה לתחושה נעימה ולהרפיה. מדובר בעניין שצריך לבוא לידי ביטוי אצל כל אדם, בכל גיל. זו הסיבה שגורמת לנו לומר לכם שכל אדם באשר הוא צריך להשתתף במופעי סטנד אפ. אם גיליתם על העניין רק עכשיו, כדאי שתדעו שיש מגוון רחב של מופעי סטנד-אפ לילדים, אתם רק צריכים לחפש אחריהם.

 

כך תגיעו אל מופע סטנד אפ מומלץ

כל מבוגר רוצה להיות בטוח בכך שהוא מזמין מופע סטנד אפ מומלץ שמתאים לילדים. אנו מכירים בעניין זה. לכן, בדקנו את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם דרך שתאפשר לכם להגיע אל מופע סטנד אפ מומלץ.

ההצעה שלנו היא לערוך בירור ברחבי הרשת ולשאול הורים בקבוצות פייסבוק או קבוצות וואצאפ לגבי המלצות על מופע מסוג זה. הורים שהזמינו מופעים כאלה בעבר ישמחו לשתף אתכם בתובנות שלהם וליידע אתכם לגבי מופעים מומלצים במיוחד וכאלה שעדיף להימנע מהם.

 

מה התוכן שמועבר במופעי סטנד אפ לילדים?

בדומה למופעי סטנד אפ של מבוגרים, גם כאן, כל סטנדאפיסט יכול לבחור את התוכן שיוצג במופע שלו. בדקנו בכל זאת את התכנים הנפוצים ביותר וגילינו שסטנדאפיסטים נוטים לצחוק על הדברים הבאים:

  • מורים
  • התנהלות של הורים
  • שיעורי בית
  • משחקי מחשב ועוד

אתם יכולים לראות כעת כי מדובר בתכנים שנובעים מתוך עולמם של הילדים, כך שהם יכולים להתחבר אליהם וליהנות מהמופע.

 

לסיום

המדריך הנוכחי אפשר לכם לדעת שניתן (ומומלץ) לשתף ילדים במופעי סטנד אפ. כעת ידוע לכם כי יש לערוך בירור אודות המופע הנבחר, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שהוא מתאים לילדים שצפויים לנכוח בקהל. נאחל לכם שתבצעו בחירה נכונה ומשעשעת.

האם ניתן לשתף ילדים במופעי סטנד-אפ?

אולי תאהבו גם את:

לאיזה אירועים מתאים קוסם?

מופעי קסמים הם כבר מזמן לא מיועדים רק לילדים, וקוסמים רבים מתאימים את המופע שלהם לילדים, נערים, מבוגרים או שילוב שלהם. ההתפתחות הזאת בתחום מופעי

קרא עוד »
איך מארגנים קוסם אירועים

יום ההולדת שלכם הגיע, וההתרגשות נמצאת בשיאה! אתם מנסים לחשוב איך בדיוק לחגוג השנה, ולוקחים בחשבון את כל הדברים שכבר עשיתם. מבין כל האפשרויות, כדאי

קרא עוד »
קינגים
אמן טלפתיה לערב גיבוש

כולנו, מנהלי העסקים והחברות, מכירים את הצורך לגבש בין העובדים שלנו. לא חסרים מחקרים שמדברים על כך שכאשר העסק כולל אנשים המגובשים ביניהם, הדברים נראים

קרא עוד »