חיפוש

לאיזה אירועים מתאים קוסם?

מופעי קסמים הם כבר מזמן לא מיועדים רק לילדים, וקוסמים רבים מתאימים את המופע שלהם לילדים, נערים, מבוגרים או שילוב שלהם. ההתפתחות הזאת בתחום מופעי הקסמים הרחיבה משמעותית את סוג האירועים שיכול להתאים להם מופע קסמים, כאשר יותר ויותר אנשים בוחרים מופעי קסמים כאייטם המרכזי באירועים השונים. אך כיצד תדעו לאיזה מן האירועים מתאים מופע קסמים ומתי כדאי לשכור את שירותיו של קוסם? הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

 

למי מתאים מופע קסמים

מופע קסמים קודם כל מתאים לכל אחד ולא משנה באיזה גיל! בראש ובראשונה חשוב לברר באיזה קהל מדובר. מופע קסמים יכול להתאים לאנשים בגילאים שונים מילדים קטנים מאוד ועד מבוגרים אך חשוב להכיר בכך שהפרשי גילאים גדולים עלול להיות פער שלקוסם יהיה קשה לגשר עליו. לכן כדי להבין לאילו אירועים יכול להתאים מופע קסמים נחלק את סוגי האירועים לפי המשתתפים שעתידים להיות בו.

 

אירוע המורכב בעיקר מילדים

כאשר מדובר באירוע המיועד רק לילדים הבחירה היא פשוטה יותר מכיוון שקוסמים רבים מתמחים במופעים לילדים. הילדים באותו הגיל והמופע יותאם להומור של ילדים עם קסמים יותר פשוטים וצבעוניים. אירועים שבהם הקהל הוא ילדים בלבד הם לא רק ימי הולדת כמו שמקובל לחשוב, גם מופעי קסמים בקייטנות הם פופולריים מאוד ובחגיגות של חגי ישראל במסגרת עירונית או קהילתית. חג פורים למשל הוא אחד החגים הבולטים למופעי קסמים מכיוון שמדובר בחג צבעוני שמצווה לשמוח בו, ובדרך כלל דרך נהדרת לשמוח ולהשתטות היא במופע קסמים.

 

אירוע המיועד למבוגרים

קוסם טוב, גם אם מדובר בקוסם ילדים, יוכל לסחוף אחריו גם קהל של מבוגרים ולגרום להנאה רבה. למרות העובדה הזאת, חשוב לזכור שישנם קוסמים רבים המתמחים במופע לקהל בוגר ומתוחכם יותר ולהם כריזמה, אופי וחוש הומור המתאים ומשעשע יותר את הקהל המבוגר מאשר את הקהל הצעיר. אירועים הכוללים קהל מבוגר בלבד הם בדרך כלל אירועים הקשורים לעבודה כמו למשל בחברה גדולה או אירועים פרטיים של מבוגרים.

 

אירוע המשלב ילדים ומבוגרים

באירועים המשלבים מבוגרים וילדים הבחירה בקוסם היא מעט יותר מסובכת. ישנם קוסמים רבים שהמופע שלהם מתאים לילדים וקוסמים שהמופע שלהם מתאים למבוגרים, קוסם המתאים את המופע שלו לטווח גילאים גדול צריך להיות מיומן ובעל כריזמה ויצירתיות בכדי שהמופע יסחוף הן את הילדים והן את המבוגרים. אירועים שבהם בדרך כלל תעדיפו לחפש קוסם המתמחה במופע לילדים ומבוגרים יחד הם אירועים משפחתיים או אירוע בר או בת מצווה. בין אם מדובר באירוע לילדים, מבוגרים או שניהם יחד כדאי להתרשם מחוות דעת וניסיון של אחרים כאשר מחפשים קוסם לאירוע. אחד הקוסמים המומלצים למשל באירועים השונים הוא לול הקוסם הדגול המופיע הן באירועים המתאימים לילדים והן באירועים המשלבים בין ילדים למבוגרים.

 

שרביט של קוסם

אולי תאהבו גם את:

איך מארגנים קוסם אירועים

יום ההולדת שלכם הגיע, וההתרגשות נמצאת בשיאה! אתם מנסים לחשוב איך בדיוק לחגוג השנה, ולוקחים בחשבון את כל הדברים שכבר עשיתם. מבין כל האפשרויות, כדאי

קרא עוד »
קינגים
אמן טלפתיה לערב גיבוש

כולנו, מנהלי העסקים והחברות, מכירים את הצורך לגבש בין העובדים שלנו. לא חסרים מחקרים שמדברים על כך שכאשר העסק כולל אנשים המגובשים ביניהם, הדברים נראים

קרא עוד »