חיפוש

כל מה שצריך לדעת על מופע קסמים

מתכננים יום הולדת? אולי ערב גיבוש לצוות? מחפשים הפעלה לאירוע המשמח שלכם? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מופע קסמים שיהיה ההפעלה המושלמת עבור האירוע המתוכנן.

 

כולם אוהבים קסמים

אין אחד שלא אוהב קסמים. חלק מהאנשים מאמינים שאכן יש קסם וחלק יחפשו את ההסבר לטריק שהתרחש מולם. אבל כולם ייהנו לצפות בקוסם מצליח לעבוד על אנשים ולעשות דברים שלא יאמנו. זה יכול להיות דברים מורכבים כמו הזזת חפצים כבדים בכוח המחשבה ואפילו טריקים פשוטים יותר של שליפת הקלף המדויק שבחר המשתתף מהחבילה מבלי שראה הקוסם את הקלף. בכל מקרה, כולם ייהנו לראות את זה, ללא קשר לנושאי עניין או גיל.

לכן מופע קסמים הוא ההפעלה המושלמת לכל אירוע והוא מתאים לכל גיל. קוסמים מקצועיים ידעו להתאים את המופע שלהם לקהל היעד וידעו לתת את החוויה המושלמת לקהל. אם תרצו לקרוא עוד על מופעי קסמים ולבדוק האם ניתן להזמין קוסם לאירוע שלכם, תוכלו לבקר אתר – https://yago.co.il.

 

מופע שהקהל שותף לו

מופע קסמים הוא רק מופע רגיל. בניגוד להופעת שירה בה לפעמים הקהל משתתף ושר או הופעת סטנדאפ בה הסטנדאפיסט לעיתים צוחק על הקהל, במופע קסמים הקהל באמת שותף למופע. במהלך ההופעה הקוסם יעלה לבמה חלק מהקהל ואפילו את רוב הקהל, על מנת להשתתף בקסמים השונים שיבצע.

לעיתים יבחר הקוסם משתתף או כמה שיהיו השולייה שלו למשך המופע, לעיתים יבחר הקוסם באותו משתתף על מנת לחתוך אותו לשנים (אל תדאגו הוא יחזיר אתכם שלמים ובריאים). כך אותו צופה אחרי שהשתתף בקסם בוודאות יאמין בקיומו.

 

לא רק קוסם

כשמדובר בקסמים לא מדובר רק בביצוע קסמים, אלא בקוסם שיודע להעלות הופעה מבדרת. הקסמים אינם מספיקים בעצמם והיו חייבים להיות מלווים ביכולת כריזמטית ויכולות בידור משובחות. הקוסם לא רק שיסקרן אתכם ויגרום לכם להאמין בבלתי אפשרי, הוא גם יגרום לכם לצחוק עד שתכאב לכם הבטן.

המופע כולל בתוכו הומור רב וזמן בידורי משעשע. קוסם הוא אינו ליצן או סטנדאפיסט, אך הוא ידע בוודאות לבדר אתכם כמו שצריך וידאג שתהנו מכל רגע. כך יוצא שקוסם הוא לא רק קוסם, הוא גם קומיקאי ובדרן משובח.

 

המופע כולל גם הפתעות

כולם אוהבים הפתעות ומתנות. מופע קסמים הוא לא רק מופע בידורי ומצחיק, הוא גם מופע שהילדים יחזרו איתו עם מזכרות הביתה. המופע כולל בתוכו הפתעות איכותיות לילדים שיגרום לו להפוך למופע בלתי נשכח עם משהו נוסף.

הילדים ייהנו עוד יותר כשידעו שבמהלך המופע גם זוכים בפרסים והפתעות שונות. לרוב ההפתעות מיועדות לילדים בלבד, אך אם הקהל מבוגר יותר ותרצו לפנק אותם תוכלו לבקש מהקוסם להכין הפתעות גם למבוגרים.

 

 

כובע של קוסם

אולי תאהבו גם את:

לאיזה אירועים מתאים קוסם?

מופעי קסמים הם כבר מזמן לא מיועדים רק לילדים, וקוסמים רבים מתאימים את המופע שלהם לילדים, נערים, מבוגרים או שילוב שלהם. ההתפתחות הזאת בתחום מופעי

קרא עוד »
איך מארגנים קוסם אירועים

יום ההולדת שלכם הגיע, וההתרגשות נמצאת בשיאה! אתם מנסים לחשוב איך בדיוק לחגוג השנה, ולוקחים בחשבון את כל הדברים שכבר עשיתם. מבין כל האפשרויות, כדאי

קרא עוד »
קינגים
אמן טלפתיה לערב גיבוש

כולנו, מנהלי העסקים והחברות, מכירים את הצורך לגבש בין העובדים שלנו. לא חסרים מחקרים שמדברים על כך שכאשר העסק כולל אנשים המגובשים ביניהם, הדברים נראים

קרא עוד »