חיפוש

השלבים להגדלת הפין באופן טבעי

"The bigger the better, in everything" – כך, לפי ציטוט מוכר של זמר מוכר עוד יותר. האמת, אי אפשר להתווכח עם האמירה הנ"ל – לא בתחום המשכורת, לא בתחום הבית ובטוח בטוח לא בתחום של גודל איבר המין. אבל האם קיימת באמת דרך לגרום להגדלת הפין באופן טבעי? ואם כן, באילו דרכים מדובר ומה הסיכונים הכרוכים בהן? בואו ונגלה ביחד.

 

גודל הפין נקבע מראש

כמה שהיינו רוצים שיהיה לנו מקל קסמים שבאמצעותו נוכל להחליט מה יהיה גודל איבר המין שלנו בבגרות, אין לנו באמת דרך לעשות זאת.

מה שקובע את גודל איבר המין זו גנטיקה והתפתחות תקינה הן של העובר טרם הלידה והן של הילד אחרי הלידה.

ואולי דרך לחזות האם נוכל להתהדר בגודל שהוא Xtrasize   – אקסטרה סייז אין לנו, אך בהחלט יש לנו דרך להשפיע על גודל איבר המין ברגע שאנחנו מגיעים לבגרות.

 

 מה הדרך הנכונה למדוד את גודל איבר המין?

אנחנו מאמינים שכולם מבינים שאין זה כל כך משנה מה גודל איבר המין במצב רגוע שלו. פרט למקרים של פתולוגיה רצינית, כאשר גודל איבר המין מקשה על פעולות כמו הטלת שתן וכו' אין שום סיבה להיות מוטרדים מגודלו של איבר המין בזמן מנוחה.

לכן, גודל איבר המין נמדד לעת זקפה, כאשר הוא נמצא בשיא גודלו.

 

 איך עובד מנגנון הזקפה?

בטרם נדבר על הדרכים להגדלת הפין באופן טבעי, בואו נבין מה מתרחש בגוף על מנת שתהיה זקפה. זקפה היא התעוררות מינית והיא מתרחשת ברגע שגבר ניצב מול גירוי מיני מכל סוג שהוא. ברגע שכזה, כלי הדם שלנו מתרחבים לנוכח קצב לב מוגבר וכמות דם גדולה מהרגיל זורמת בכלי הדם.

חלק מאותה כמות הדם מגיע גם אל איבר המין, שלו יש יכולת קיבול של הדם והוא סוג של אוגר אותו בתוכו. יכולת הקיבול היא בעצם זו שקובעת מה גודל איבר המין במצב של זקפה.

 

 אז כיצד ניתן לגרום להגדלת הפין באופן טבעי?

ישנן דרכים שאינן דרכים טבעיות, דוגמת ניתוח והזרקה של חומצה היאלורונית. אותן השיטות אולי מראות תוצאות, אך הן גם כרוכות בסיכונים גדולים – החל מהצטלקות האזור, דרך חוסר יכולת של הגוף לקבל אותם חומרים ועד כדי פשוט כאב כרוני עקב אותה התערבות כירורגית.

 

ואז, יש את הדרך הטבעית להגדלת הפין.

קיימות תרופות, המבוססות חומרים טבעיים ומאפשרות להגיע לתוצאות מרשימות. אותם תכשירים מבוססים צמחים דוגמת דקל ננסי, ליקריץ וסרפד, מאפשרים להגדיל את איבר המין הגברי.

כל מה שצריך לעשות זה להתמיד בנטילת התרופה ואת התוצאות הראשונות יהיה ניתן לראות כבר כעבור שבועיים של שימוש.

 

 האם זה באמת עובד?

אולי תופתעו לשמוע – אך התוצאות מדברות בעד עצמן.

להגדיל את הפין

אולי תאהבו גם את:

קמגרה
כיצד מזהים קמגרה מזויפת?

תרופות מזויפות הן תרופות אשר יוצרו ברצה נמוכה, לעיתים ללא חומרים פעילים, לעיתים עם מינונים לא נכונים ולעיתים עם שילוב חומרים מסוכן ולא מפוקח. הדבר

קרא עוד »
סופרון
כמה זמן משפיע סופראון

סופראון הוא מוצר הפלא שיעזור לכם להיפטר מבעיות בתפקוד המיני ולהתחיל להנות. בואו ללמוד לכמה זמן משיע סופראון ומה זה יתן לכם, כיצד מזמינים והאם

קרא עוד »