חיפוש

הרזיה באמצעות יחסי מין – האם יש חיה כזאת?

אין ספק כי השמנת יתר מהווה את המחלה של העולם המודרני, מאחר וכמות גדולה של אנשים סובלים מהשמנה. לא מעט גברים ונשים מעוניינים לשמור על גוף חטוב ורזה יותר, אך רבים מתקשים במשימה. רובנו נוטים לבלות חלק גדול מהיום בישיבה, דבר שמוביל לצריכת קלוריות נמוכה. מצד שני, כולנו אוהבים לנשנש במהלך היום ורובנו לא מקפידים מספיק על תזונה בריאה ומאוזנת. כתוצאה מכך, אנו צורכים יותר קלוריות מהדרוש, דבר שמוביל להשמנה. במאמר זה נתייחס לסקס בתור גורם חשוב בתהליך ההרזיה ונבין את הסיבות לכך.

 

השמנה והרזיה – מה מעולם לא סיפרו לכם?

רוב האנשים מנסים להקפיד על תזונה מאוזנת וכמות מספקת של פעילות גופנית במהלך השבוע. מדובר על דרישות מינימליות, החיוניות לבריאות הפיזית והנפשית שלנו. אך חשוב לזכור כי לא תמיד מדובר על משימה פשוטה, במיוחד כאשר מדובר על ימים ארוכים ומייגעים בעבודה. חלק גדול מהאנשים מתקשה לשמור על שגרת חיים אקטיבית, במיוחד אם מדובר על הורים לילדים קטנים.

לכן כדאי לדעת כי סקס מהווה גורם חשוב בתהליך ההרזיה, כך שמדובר על דרך נעימה ומהנה להיפטר מהקלוריות המיותרות. גברים שסובלים מבעיות בתחום המיני, כגון שפיכה מהירה, עלולים לוותר על יחסי מין. חשוב לזכור כי היום ניתן לטפל בכל בעיה בתחום המיני ולספק לה פתרון מהיר ויעיל. אין שום סיבה שתוותרו על חיי מין בריאים ומהנים, במיוחד שמדובר על גורם חשוב וחיוני בתהליך ההרזיה שלכם!

 

מה הקשר בין יחסי מין והשמנת יתר?

מחקרים רבים נערכו בהקשר של מיניות והשמנה, מאחר ומדובר על נושא מעניין ופופולארי. באחד המחקרים נבחנו יותר מ-12 אלף נשים וגברים, כאשר כשליש מהם היו במשקל עודף. המחקר הראה כי נשים שסבלו מעודף משקל נטו לקיים פחות יחסי מין מנשים שנמצאות במשקל תקין, דבר שנכון גם לגבי הגברים במשקל עודף, אשר הראו ירידה של 70% בסבירות לקיים יחסי מין, ביחס לגברים במשקל תקין.

המחקר הראה כי גברים במשקל עודף נוטים לסבול יותר מבעיות בתפקוד המיני. מחקרים אלו תומכים כמובן בטענה כי משקל תקין מסייע בשמירה על חיי מין בריאים ותדירים יותר, אך גם רומז כי הקפדה על יחסי מין איכותיים בתדירות גבוהה, יכולה לסייע לכם להשיל את המשקל העודף.

 

מה חשוב לדעת לגבי יחסי מין והרזייה?

אנשים שסובלים ממשקל יתר נוטים לסבול יותר מביטחון עצמי נמוך ודימוי גוף שלילי. כתוצאה מכך, חלה ירידה טבעית ברצון לקיים יחסי מין, כתוצאה מחששות וחרדות שונות. מצד שני, מחקר אחר שנערך בתחום הוכיח כי הורמון האוקסיטוצין מעודד ירידה במשקל. מדובר על הורמון האושר או הורמון האהבה, אשר מופרש באופן טבעי בזמן קיום יחסי מין.

כדאי לציין כי הורמון זה מופרש גם בזמן חיבוק ובזמן אכילת שוקולד, אך אין ספק כי הדרך המרזה ביותר להשיג הפרשה מוגברת של ההורמון היא באמצעות סקס. כלומר, ככל שתקפידו על חיי מין עשירים ותדירים יותר, כך תוכלו לשרוף יותר קלוריות במהלך האקט עצמו וכמובן לעודד הפרשה מוגברת של אוקסיטוצין. הורמון זה ישפר את מצב הרוח שלכם ויעודד את הגוף שלכם להיפטר מהשומנים המיותרים.

 

הרזיה באמצעות יחסי מין – סיכום

יחסי מין חשובים לתהליך הירידה במשקל, מאחר והם מעודדים אתכם להיות אקטיביים יותר, לשרוף קלוריות וכמובן להפריש יותר אוקסיטוצין. עם זאת, כדאי לציין כי אין זה מספיק לקיים יחסי מין, אלא יש צורך להקפיד על תזונה נכונה ומאוזנת ולא לוותר על פעילות גופנית סדירה.

השמנת יתר וירידה במשקל

אולי תאהבו גם את:

קמגרה
כיצד מזהים קמגרה מזויפת?

תרופות מזויפות הן תרופות אשר יוצרו ברצה נמוכה, לעיתים ללא חומרים פעילים, לעיתים עם מינונים לא נכונים ולעיתים עם שילוב חומרים מסוכן ולא מפוקח. הדבר

קרא עוד »
סופרון
כמה זמן משפיע סופראון

סופראון הוא מוצר הפלא שיעזור לכם להיפטר מבעיות בתפקוד המיני ולהתחיל להנות. בואו ללמוד לכמה זמן משיע סופראון ומה זה יתן לכם, כיצד מזמינים והאם

קרא עוד »