חיפוש

כיצד להוציא את המקסימום בארוחת הצהריים?

ברוב העולם ובעיקר במדינת ישראל, ארוחת הצהריים נחשבת לכבדה והעמוסה ביותר. רבים מתרוצצים במסעדות השונות במהלך הפסקה מהעבודה, חלק טורחים יום לפני שהם יוצאים לעבודה ואורזים בקופסאות, אך בהחלט מדובר בפרויקט שיש להיערך אליו מראש. עם זאת, כיום יש פתרונות נפלאים שלא דורשים מאמץ עילאי או לכלוך רציני של המטבח. הכירו את הפתרונות היעילים ביותר עבורכם. 

 

מורידים מהכתפיים של המטבח

הטכנולוגיה נחלצת לעזרתנו בכל תחום, ואחד הבולטים שבהם הוא תחום הקולינריה. אם בעבר הכנת בשר או עוף דרשה התעסקות בלתי פוסקת במטבח, כולל בישול ארוך בסירים גדולים בזמן ממושך, ניקיון וסדר לאחר הבישול ועוד. אך ישנם מוצרים חדשניים כמו גריל גז או מעשנה שדורשים מינימום מאמץ ומביאים למקסימום תוצאות, של אוכל איכותי בטעם ייחודי מבלי ללכלך את המטבח ובזמן קצר למדי.

 

מעשנה- עולם חדש נפתח בפניכם

אתם מצד אחד מאוד רוצים לחסוך בזמן ההכנה של ארוחת הצהריים שלכם, אך מצד שני רוצים לקבל תוצאה ברמה הגבוהה ביותר, משל הייתם במסעדת יוקרה? נשמע כמו דילמה, כאשר צד אחד בא על חשבון השני. ובכן, לא עוד. בדיוק למקרים אלה נועדה המעשנה.

המעשנה מאפשרת להניח נתחי בשר שונים המתבשלים בה בבישול ארוך או קצר, סופגים את טעמי העישון והופכים למעדן של ממש, ללא התעסקות מיותרת או מלאכה מרובה. מעשנות פועלות על גז, פחמים או חשמל, כאשר כל אחת כזו מעניקה את טעמה הייחודי, הלקוח מצורת ההכנה.

 

מושלם למגוון סוגי בישול

לא משנה אם מדובר בארוחת בשר כבדה או שאתם מעוניינים להכין דגים וירקות, המעשנה תהיה פתרון מצוין עבורכם. המעשנה תמוקם תמיד באוויר הפתח בשל העשן שמיתמר ממנה לאורך זמן הבישול, שעשוי לעמוד גם על כמה שעות. ישנן מעשנות גדולות עם שטח צלייה נרחב המאפשר בישול של ארוחה גדולה שעשויה להספיק לאורחים רבים. כאמור, הנתחים במעשנה יקבלו את טעמם מהחום, העשן, השומן והאדים, אך טמפרטורת המעשנה תקבע את מידת העשייה בסופו של דבר.

 

גריל גז- פתרון טוב גם הוא

לצד המעשנה, שמחירה נע בין עשרות למאות שקלים, תלוי בשטח ובדגם, גם גריל הגז בא לשים סוף לבזבוז הזמן שבהדלקת גריל פחמים. כמות העשן שהוא מפיק קטנה בצורה משמעותית ממעשנה או גריל פחמים, ולכן הפך לדייר קבע במרפסות רבות.

הוא נדלק בקלות ומאפשר הכנה של מגוון מאכלים בזמן קצר יחסית, ללא התעסקות מיותרת ומבלי ללכלך את המטבח יתר על המידה. גריל גז יכול להגיע עם מספר מבערים ושטח צלייה קטן או גדול, ומחירו תלוי בעיקר במאפיינים אלה לצד הצרכים עליהם הוא נדרש לענות.

 

עשו לעצמכם טובה גדולה

בסופו של דבר, אם אתם לא רוצים להתפשר על ארוחות צהרים רגילות שלא שוות את זמן ההכנה הארוך שלהם, רכישת מעשנה או גריל גז יכול בהחלט לשדרג להם את חוויית האכילה ולהביא את המזון שלכם לגבהים חדשים.

ארוחת צהריים

אולי תאהבו גם את:

ממה עשוי אוכל לחתולים?

תמיד תהיתם מה יש בתוך הפחיות והשקים הדחוסים של החתולים? במיוחד בשבילכם, חובבי החתולים, הכנו מדריך קצר שיסביר לכם ממה עשוי אוכל לחתולים. בפטבסט תוכלו

קרא עוד »