חיפוש

נתחי הבשר המומלצים ביותר

ביקשנו מהמומחים של חברת די אנד סי לעדכן אתכם בסודות של נתחי הבשר המומלצים, ולהלן המידע בעבור כל חובב בשר אשר רוצה להעניק לו ולאורחים שלו ארוחה בלתי נשכחת.

בשר – הארוחה האהובה ביותר על הישראלים

זה לא סוד כי במדינת ישראל אוהבים בשר, והרבה. צריכת הבשר במדינת ישראל נחשבת לבין הגבוהות בעולם, כאשר בשנים האחרונות עת נפתח ייבוא הבשר לגבולות המדינה ניתן לראות כיצד מחירי הבשר ירדו בצורה משמעותית, גם בעבור נתחים אשר נחשבו בעבר ליקרים במיוחד. עם זאת, מסבירים המומחים של חברת די אנד סי, החברה המובילה כיום בענף הגרילים בישראל כי רכישה של בשר חייבת להתבצע רק באמצעות חנויות מקצועיות וזאת לאור העובדה כי נתחים קפואים לא נותנים טעם לרוב, כמו גם לא בריאים. בסופרים ברחבי הארץ ניתן כיום לרכוש בשר טרי אשר נמכר בעלויות נוחות להפליא, כאשר הבשרים האיכותיים ביותר מגיעים מארגנטינה, אשר נחשבת ליבואנית הבשר מספר אחד בעולם.

בשר משובח

מהם נתחי הבשר המומלצים ביותר?

ישנם לא מעט נתחים אשר אותם ניתן לצלות, לבשל או לעשן במגוון רחב של דרכים, כאשר הנתחים המומלצים ביותר הם כמובן נתחי אנטרקוט. מדובר בבשר אשר אחוז השומן בו לא רב, אך מאידך באמצעות טיפול נכון בו ניתן להגיע לטעמים איכותיים ועמוקים מאוד. בנוסף, מסבירים המומחים של חברת די אנד סי כי מדובר בנתח בשר זול יחסית אשר הישראלים מאוד אוהבים, ולכן מדובר במתכון בטוח להצלחה במידה ואתם מארגנים כעת על האש. נתח בשר מומלץ הוא פילה, וזאת לאור העובדה כי מדובר בנתח בשר בעל אפס אחוז שומן אולם הוא סופג טעמים בצורה טובה מאוד, וניתן להגשה במגוון צורות. בנוסף, נתח קצבים נחשב לאחד הנתחים האהובים ביותר לבישול, זאת לאור העובדה כי מדובר בנתח אשר הוא לרוב יבש אולם הוא מתאים מאוד לבישול ארוך, הן בתנור והן במעשנת הבשר. את נתח הקצביים ניתן גם בטכניקה ייחודית לשמר, ובכך להשתמש בו לשימוש חוזר מספר פעמיים, אולם על מנת לשמר אותו נדרש מיומנות ומקצועיות.

רכישה של גרילים, מעשנות ופחמים – באמצעות חברת די אנד סי

באמצעות מבחר הגרילים, מעשנות הבשר כמו גם אביזרים חשובים כדוגמת פחמים איכותיים תוכלו לספק לכם ולאורחים שלכם ארוחה בלתי נשכחת, כל זאת לאור העובדה כי מדובר במותגים הגדולים ביותר בעולם אשר מאפשרים לצלות ולבשל בשר במגוון רחב של דרכים, מבלי לאבד מהטעם או מהאיכות. לרכישה מאובטחת באתר ניתן להיכנס לאתר הרשמי בכתובת www.bbq.co.il או דרך מרכז ההזמנות של החברה במספר 9200* ובכך להבטיח כי הארוחה הבאה שלכם תהיה ארוחה ברמה מקצועית גבוהה, כמו גם מוצרים אשר ישרתו אתכם במשך שנים ארוכות, וימנעו הוצאה כספית משמעותית בעבורכם.

אולי תאהבו גם את:

ממה עשוי אוכל לחתולים?

תמיד תהיתם מה יש בתוך הפחיות והשקים הדחוסים של החתולים? במיוחד בשבילכם, חובבי החתולים, הכנו מדריך קצר שיסביר לכם ממה עשוי אוכל לחתולים. בפטבסט תוכלו

קרא עוד »