חיפוש

ממה עשוי אוכל לחתולים?

תמיד תהיתם מה יש בתוך הפחיות והשקים הדחוסים של החתולים? במיוחד בשבילכם, חובבי החתולים, הכנו מדריך קצר שיסביר לכם ממה עשוי אוכל לחתולים. בפטבסט תוכלו למצוא את כל סוגי המזון לחתולים כולל מזון בריאותי ותוספי מזון כדי שהחבר הפרוותי שלכם ימשיך להאיר לכם את החיים בתעלוליו החתוליים. 

 

ממה עשוי אוכל לחתולים?

אם גם לכם קרה שהייתם בתוך חנות חיות והתלבטתם בין מזון רטוב ליבש לחתול ותהיתם מה יש שם בפנים בכלל ולמה אתם צריכים לקנות דווקא מזון לחתולים במקום לזרוק לו את שאריות השניצל שלכם, בדיוק בשבילכם הכנו את המדריך הקצר והיעיל למה מומלץ להעניק לחתולים את מזון החתולים המותאם עבורם ומה בדיוק יש שם בפנים.

מזון חתולים

המדריך הקצר לאוכל חתולים מזין ובריא

מה רע בקצת שניצל?

אוכל לחתולים מכיל את כל הויטמינים, המינרלים, השומן והחלבון הדרוש לקיים חתול בריא, פעלתן ושובב כפי שהטבע התכוון. בטבע החתול אוכל מכרסמים, ציפורים, חרקים וזוחלים, ומגוון גם בלעיסת עלים ירוקים, לכן שאריות השניצל שלכם אולי יהיו חטיף טעים, אך רמות השמן והערכים התזונתיים שבו אינם הולמים עבור החתול שלכם.

חברות המזון משקיעות זמן וכסף רב בהנדסת מזון איכותית לחתולים המכילה את כל צורכיו כדי שיהנה מפרווה בריאה, שיניים בריאות, עיניים מבהיקות וחיוך מרוצה.

 

מזון רטוב או יבש?

כל זמן שהחתול שלכם בריא ויכול ללעוס היטב, הוא יכול ליהנות ממזון יבש, או יבש המעורב ברטוב לצורך העשרת הטעם. יש להקפיד שהמזון היבש נמצא בכלי או שק אטום היטב ולא מתפתח בו עובש. המזון הרטוב יתאים יותר לצעירים מאד או זקנים מאד המתקשים ללעוס. כך או כך, שני סוגי המזון מתאימים לכל חתול.

מזון חתולים

מזון רפואי

מזון רפואי נוצר באופן מיוחד על ידי חברות מזון בעלי החיים עבור נטיה להשמנה, מחלות לב וכליות, סכרת ועוד. המזון נועד לחזק את גופו של החתול ולהעניק לו תוספי מזון מתוגברים לשיפור בריאותו והפחתת רמות השומן. אין לתת לחתול מזון רפואי ללא הוראה ברורה מרופא וטרינר.

 

מזון לחתולי רחוב

מזון לחתולי רחוב יהיה בדרך כלל מזון זול יותר אך לא בגלל איכותו אלא בגלל הסרת שם המותג מעליו. חשוב להאכיל חתולי רחוב משתי סיבות עיקריות: ערך החמלה ואהבת החי, והפחתת ציד ציפורים ובעלי חיים מועילים על ידי החתול המשוטט הרעב. אם בא לכם ללכת עם זה עד הסוף, אמצו את חתולי החצר שלכם וטפחו אותם, הם יחזירו לכם בחיסול מזיקים חינם והרבה אהבה.

 

לסיכום

מזון חתולים איכותי הוא המזון המתאים ביותר לחתולים על מנת לשמור על בריאותם ועל שמחת החיים הטבעית שלהם. בבסט פט תוכלו למצוא את כל סוגי מזון החתולים מהמותגים המובילים ובמחירים הכי משתלמים שיש.

מזון חתולים

אולי תאהבו גם את: