חיפוש

איך בוחרים את איש המקצוע הנכון לעבודות זגגות ביתיות?

זגגים הם אנשים מקצוע המומחים בתחום עבודות זכוכית, ההתמחות שלכם כוללת הכרות עם כל סוגי הזכוכית. עליהם להיות מקצועניים ומלבד הכרות עם סוגי הזכוכית, הם אחראים על מדידות, התאמה וחיתוכים של פלטות זכוכית, ביצוע מקצועי של החלפת זכוכית ועוד. ישנם זגגים העוסקים בעיקר בעבודות כלליות, ויש כאלה המתמחים בתחומים מסוימים. אך כמו כל מקצוע, ישנם נוכלים. איך נבחר את האיש המקצוע הנכון?

 

המלצה מקרובים ומכרים

אחד הדברים שיעזרו לכם לסנן הכי הרבה מתחזים ונוכלים היא שיטת פה ואוזן. בעזרת שיטה זו, תוכלו לשכור את שירותיהם של בעלי מקצוע ולישון טוב יותר בלילה. המלצות של חברים ומשפחה ואפילו מכרים, הן עצות אולי האמינות ביותר שתקבלו. בעזרת המלצות אלו תוכלו לברר פרטים על המקצועיות והאמינות של הזגג, מאופן הגינותו בתשלום, אופן ביצוע העבודה, על המחירים ולקבל תמונה טובה יותר על בעל המקצוע שעומד מולכם.

לעיתים אפילו תוכלו לקבל המלצה ממקום עסק גדול שמונה יותר מזגג אחד, אחד מהמלצות הרבות שקיבלו מפה לאוזן היו על זגגות השרון – תכנון, יצור והתקנות זכוכיות שנחשבים מאוד אמינים ומומלצים בתחום. הם קיבלו שבחים רבים על אמינות ויעילות.

 

הניסיון חשוב

אחד מהדברים החשובים שתוכלו לעשות כאשר זה מגיע לבעלי מקצוע, היא לשאול על ניסיון הקודם שלהם. מכיוון שיש תחומי זגגות רבים כגון התאמה של מקלחונים, עיצוב מראות, התקנה של חלונות וגם ייצור רהיטים, רצוי לבחור בזגג או בחברת זגגות שהיא בעלת ניסיון קודם. רבים מבעלי המקצוע כיום מצלמים את העבודות שלהם באתר אינטרנט אם יש להם, או דף עסקי, או אפילו אתר אינטרנט שמשמש אותם לפרסום.

כך תוכלו לצפות בפרויקטים קודמים של בעלי המקצוע, וקודם כל וחשוב מכך תדעו שהם ביצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר, וסיימו את העבודה מתחילתה עד סופה ואין ביקורות שליליות עבור השירות שקיבלו אנשים. זה סימן טוב שתוכלו להבין שמדובר באיש אמין שאפשר לסמוך עליו.

 

הערכת מחיר

לרוב, כאשר אתם מבקשים לבצע עבודה של זגגות, לא תקבלו הצעה מחיר מיידית. הערכת הצעת המחיר צריכה להתבצע לאחר שהזגג בדק את חיתוך והתאמה של הזכוכית, או זכוכית שנשברה. רק לאחר ביצוע התאמות, נוכל לקבל הצעת מחיר אמיתית שמתאימה לעבודה. כדאי להשוות מחירים לפני שאתם מגיעים לזגגים, על מנת לנסות לקבל טיפה מושג על טווח המחירים בשוק. כך תוכלו להבין יותר טוב, שמדובר באיש מקצוע אמין.

 

לסיכום

בכדי לבחור איש מקצוע אמין בתחום הזגגות, מומלץ לקבל מאנשים שאתם מכירים המלצות. ההמלצות הטובות ביותר הן על ידי אנשים שאתם מכירים וסומכים על המלצתם. אחד מהדברים החשובים ביותר שכדאי שיהיה לבעל המקצוע שלכם הוא ניסיון בעבודות דומות לאלה שאתם זקוקים להם. הצעת מחיר הוגנת גם יכולה לעזור לכם לבחור איש מקצוע אמין. בהצלחה!

עבודת זגגות ביתית

אולי תאהבו גם את:

הדברה לעסקים – איך זה הולך?

בקרוב צפויה להתחיל תקופת המזיקים. זו התקופה שבה כל היתושים, הזבובים, הנמלים והמכרסמים למיניהם יוצאים ממקומות המסתור שלהם ומגיעים אל העסק שלך ללא הפסק. אם

קרא עוד »
האם נהוג לתת מקדמה לשיפוצניק

עריכת שיפוצים בדירה כרוכה בעלויות גבוהות, העשויות להשתנות בהתאם לסוג השיפוצים וההיקפים שלהם. עם זאת, אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום כרוכה בעובדה שלעיתים מזומנות השיפוצים

קרא עוד »