חיפוש

הדברה לעסקים – איך זה הולך?

בקרוב צפויה להתחיל תקופת המזיקים. זו התקופה שבה כל היתושים, הזבובים, הנמלים והמכרסמים למיניהם יוצאים ממקומות המסתור שלהם ומגיעים אל העסק שלך ללא הפסק. אם בשנים הקודמות התמודדת עם המזיקים באמצעות תרסיסים שנמכרים במדפי הסופרים או באמצעות שיטת הכפכף המוכרת, אתה כנראה כבר עייף מההתמודדות הזו. אתה יכול להקל על עצמך, להשאיר את התרסיס על המדף ואת הכפכף על כף הרגל. כדי שתוכל להיות רגוע ולא תצטרך להתמודד עם המזיקים בעסק שלך בתקופה הקרובה, אתה צריך לבצע פעולה פשוטה ביותר – ליצור קשר עם שירותי הדברה לעסקים. מה זה אומר ואיפה אפשר למצוא מדביר שמתמחה בתחום? כל זאת ועוד יפורט בהמשך.

 

הדברה לעסקים – האם היא הכרחית?

בתי עסק ומוסדות ציבוריים נוטים לעיתים להזניח את עניין ההדברה של המקום מכיוון שהם רואים זאת כהליך שאינו הכרחי. הדברה אולי נראית בעיני רבים הליך חשוב פחות לעומת טיפול בלקוח כועס או ממתן מענה למשבר שמתרחש בין העובדים של המקום, אך כשמדובר בהסתכלות לטווח הרחוק, ניתן לראות כי הדברה לעסקים הינה הכרחית ועשויה למנוע כשלים שונים בהתנהלות העסק מהסיבות הבאות:

  • הדברה מאפשרת לשמור לקוחות (לקוח לא ירצה להגיע אל בית עסק אם יידע שיש בו מזיקים)
  • הדברה יכולה לגרום לירידה במכירות ולעיתים אפילו ליצירת מוניטין רע לבית העסק

 

למה יש הדברה שמותאמת לעסקים?

עכשיו, כשאתה יודע מה זה הדברה לעסקים, אפשר להסביר מדוע קיימת הדברה שמותאמת לעסקים בלבד. ישנם עסקים שמייצרים או מגישים מזון על בסיס יום יומי, וזה דבר ידוע, במקום שיש בו אוכל – יש מזיקים. המזיקים מעוניינים להגיע אל המזון ואנו לעומת זאת, צריכים לדאוג לכך שהם לא יתקרבו לאזור.

המזיקים עשויים להביא איתם מחלות שונות בעת מגע עם המזון. זו הסיבה לכך שיש הדברה לעסקים, כדי שעסקים שמתמתחים בייצור או הגשה של מזון, יוכלו להיות בטוחים שהמטבחים שלהם נקיים ממזיקים.

 

איזה עסקים צריכים שירותי הדברה?

להלן עסקים שזקוקים באופן חד שנתי להדברה כדי להימנע מהימצאותם של מזיקים:

  • בתי מלון
  • מפעלים לייצור מזון
  • אולמות אירועים
  • מסעדות ובתי קפה

ניתן לראות כי המשותף לכל עסקים אלו הוא קיומו של מזון בכמויות גדולות. אך לא רק עסקים אלו זקוקים לשירותי הדברה. גם משרדים, חנויות ומחסנים שאינם מאחסנים מזון בכמויות גדולות

 

איפה אני יכול למצוא שירותי הדברה לעסקים?

ניתן למצוא שירותי הדברה לעסקים בדרכים הבאות:

  • פרסום פוסט בקבוצת פייסבוק של אנשי עסקים
  • חיפוש אחר המלצות ברחבי הרשת (בגוגל וכדומה)
  • בעת בירור מול בעלי עסקים שנמצאים בסמוך

אם החלטתם שהשנה אתם מונעים מהמזיקים להגיע לעסק שלכם, כדאי שתפנו בהקדם לשירותי הדברה לעסקים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מאפשרים ללקוחות ולעובדים שלכם להגיע למקום נקי ממזיקים.

 

מדביר חרקים מתוך אוטו

אולי תאהבו גם את:

האם נהוג לתת מקדמה לשיפוצניק

עריכת שיפוצים בדירה כרוכה בעלויות גבוהות, העשויות להשתנות בהתאם לסוג השיפוצים וההיקפים שלהם. עם זאת, אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום כרוכה בעובדה שלעיתים מזומנות השיפוצים

קרא עוד »