חיפוש

טיפים ממקצוענים להדפסה על שמשונית

מעוניינים לקדם את העסק שלכם או לבצע מחווה רומנטית? הדפסה על שמשונית נחשבת לאחד החומרים העמידים ביותר להדפסת שלטים בשוק הפרסום וההדפסה. היא נפוצה לא רק בשילוט בתצוגות חוץ, אלא גם פופולרית בזכות העמידות לשמש ולגשם.

לא רק זה, השמשונית היא גם חומר נפוץ לשימוש בתור צילייה ואף בתחום המסעדנות משתמשים בה לסגירת קירות זמנית. אבל מה היא השמשונית, עבור מה היא משמשת ואיזה סוג של הדפסה מתבצע עליה? במאמר זה נסביר לכם.

 

מה היא השמשונית?

שמשונית היא חומר יריעה חזק וגמיש. הוא עשוי בעיקר מ-PVC, פוליוויניל כלוריד (באנגלית: Polyvinyl chloride). חומר היריעה עמיד באופן מלא ממים ושמש לטווח ארוך. לעיתים בשוק השמשונית נקראת "ברזנט" מאחר ויש לה לא מעט שימושים שונים בתחומים רבים.

שמשונית להדפסה הפכה פופולרית יותר ויותר בקרב לא רק חברות מסחריות אלא גם משפחות, זוגות שעומדים להתחתן וחוגגי בר או בת מצווה. מאחר והשמשונית מגיעה בצורת גליל גדול, ניתן לחצות ממנה את הגודל הרצוי לשלט. השמשוניות שנמכרות בשוק הן לבנות משני צידיהן.

שמשוניות בעלות צד שחור קיימות גם כן, אך הן טובות בעיקר לשלטים המוצבים במקומות פתוחים. במידה והשלט שלכם מוצב על גביי קיר, שמשונית לבנה תתאים לצרכים שלכם. הדפסת שמשונית מתבצעת על בד ויניל שהוחלק מראש ועמיד בתנאי שטח וחוץ.

 

מה הם היתרונות של השמשונית?

שמשונית היא חומר אלסטי וקל משקל. למעשה, ניתן לתלות אותה בקלות בכל מקום ולבצע זה שימושים שונים לרצוננו. בנוסף, הדפסה על שמשונית היא באיכות גבוהה יותר מאשר על חומרים אחרים. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להדפיס כל סוג ציור, כיתוב, צבע ותמונה ללא בעיית פיקסלים.

יתרון נוסף של השמשונית הוא העבודה שהצבע נשאר באיכות גבוהה לאורך זמן, גם בתנאי שמש ישירה וגשם. השמשונית היא גם זולה יותר ביחס לסוגי שלטים אחרים. ניתן לחתוך אותה לפי בקשת הלקוח ללא בעיות והחומר אינו נקרע. כמו כן, העמידות של השמשונית מאפשרת שימוש רב מאחר ותהליך הניקוי הוא פשוט באמצעות מים וסבון.

 

איזה עוד שימושים יש לשמשונית?

לא רק שהשמשונית משמשת אותנו לשלטים, אלא גם עבור יריעות צל וחיפויים שונים. לעיתים גם תפגשו אותן בצורת קירות זמניים במתחמי מזון חיצוניים. העמידות הגבוה של החומר אינה פוגעת בה והיא ניתנת לשימוש רב פעמי. בנוסף משתמשים בה עבור סגירת מרפסות בתקופת החורף.

שמשונית יכולה לשמש גם כשלט וגם כיריעת צל לדוכני מזון שונים ולספק שתי ציפורים במכה אחת. השיווק הנפוץ על שמשונית לא מתחיל ונגמר בחברות מזון או מקומות עבודה, אלא גם בתקופות הבחירות משמש את הפוליטיקאים לשימוש בדוכני הבחירות.

בנוסף לשימושים מסחריים, שמשוניות מעוצבות גם עבור צרכים רומנטיים כמו הצעות נישואין, ימי הולדת לקרובים שלנו והפתעות כאלה ואחרות.

שמשונית

אולי תאהבו גם את:

הדברה לעסקים – איך זה הולך?

בקרוב צפויה להתחיל תקופת המזיקים. זו התקופה שבה כל היתושים, הזבובים, הנמלים והמכרסמים למיניהם יוצאים ממקומות המסתור שלהם ומגיעים אל העסק שלך ללא הפסק. אם

קרא עוד »
האם נהוג לתת מקדמה לשיפוצניק

עריכת שיפוצים בדירה כרוכה בעלויות גבוהות, העשויות להשתנות בהתאם לסוג השיפוצים וההיקפים שלהם. עם זאת, אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום כרוכה בעובדה שלעיתים מזומנות השיפוצים

קרא עוד »