חיפוש

עסק אינטרנטי בארה"ב – מה חשוב לדעת לפני המהלך?

יזמים רבים מעוניינים באפיקי הכנסה נוספים והרחבת קהל הלקוחות. במקרים רבים, קהל הלקוחות בארץ הוא קטן מדי ולא מספיק ואנחנו מעוניינים להתרחב לחו"ל ובאופן ספציפי לארצות הברית – ארץ האפשרויות והצרכנות. אם אתם מעוניינים לעשות זאת בזול ובאופן שלא ידרוש מכם השקעה רבה יחסית לאלטרנטיבות אחרות, אחת האפשרויות המומלצות היא להפעיל עסק אינטרנטי בארה"ב.

 

עסק אינטרנטי, חנות וירטואלית – מה זה?

חנות וירטואלית או חנות אינטרנטית זה למעשה אתר אינטרנט או אפליקציה שמתפקד כחנות לכל דבר, רק שהיא לא קיימת באופן פיזי אלא באינטרנט בלבד. חנות וירטואלית יכולה לשווק מוצרים רבים ולכלול עמודים רבים ואינפורמציה, או לחילופין לשווק מוצרים אחדים בלבד.

בדומה לחנות פיזית רגילה, בחנות וירטואלית מכניסים מוצרים לתוך סל קניות וירטואלי, ובסוף התהליך בוחר הלקוח את דרך התשלום ואמצעי האיסוף / משלוח לפי האפשרויות שאתם כבעלי העסק מציעים לו.

 

חובת דיווח לרשויות המס בארצות הברית

חובת דיווח לרשויות המס בארצות הברית לא חלה רק על תושבי ארצות הברית, אלא על כל אזרח ארצות הברית, תושב קבע המחזיק בכרטיס גרין קארד וכן על כל אדם לו יש הכנסה ישירה או עקיפה בתחומי ארצות הברית. אלו הן חובות הדיווח, המשתנות לפי מעמד אזרחי:

  • אזרחי ארה"ב ותושבי קבע: חובת מילוי דו"ח מס הכנסה – טופס 1040 והגשת דוח FBAR – דיווח על חשבונות זרים.
  • אזרחים זרים בעלי הכנסה בתחומי ארה"ב: הגשת דו"ח מס הכנסה – טופס NR

 

אם אני חייב לדווח על הכנסתי לרשויות המס בארה"ב, האם עליי לשלם מס?

חובת דיווח על הכנסה לרשויות המס אינה חובת תשלום מס, וישנם רבים שחייבים לדווח על הכנסתם אך פטורים ממס ובמקרים מסוימים אף יהיו זכאים להחזרי מס. זאת בשל אמנה שחתמו ארה"ב וישראל למניעת כפל מס, וכן מערכת זיכויים וניכויים שלעיתים משחקת לטובתנו.

אלה הם סוגי זיכויים הקיימים במערכת המס בארצות הברית:

  • זיכוי מס עבור ילדים: אם אתם אזרחים אמריקאים וגם הילדים שלכם אזרחים אמריקאים, ייתכן ואתם זכאים להחזר מס של עד 1,000 דולר לילד בהתאם לרמת ההכנסה שלכם.
  • זיכוי מס עבור לימודים אקדמיים: אם אתם אזרחים אמריקאים ולומדים לתואר ראשון במוסד אקדמי מוכר, יתכן ואתם זכאים להחזר של עד 1,000 דולר עבור הוצאות אקדמיות, בכפוף לרמת הכנסתכם וגילכם.
  • זיכוי מס עבור בעלי הכנסה נמוכה: אם אתם אזרחים אמריקאים וחייתם בחצי שנה האחרונה בארה"ב, יתכן ואתם זכאים להחזר מס בגין הכנסה נמוכה.

 

מעוניינים לפתוח עסק בארה"ב? הצטיידו במידע הרלוונטי

זה מרגש להרחיב את העסק לכיוונים חדשים. התרחבות לארצות הברית יכולה להזניק את ההכנסה שלכם, אך בצידה ביורוקרטיות שונות שחובה להתייחס אליהן. זה לא תמיד פשוט, ואנחנו ממליצים בחום להצטייד בכל המידע הרלוונטי.

לקריאה נוספת, כנסו לקישור: https://masamerica.co.il/רשות-המיסים-האמריקאית-ה-irs/

עסק באינטרנט בארה"ב

אולי תאהבו גם את:

החזרי מס ראשית
החזרי מס ומה שביניהם

בקופת המדינה יושבים להם כמה מיליארדי שקלים, בצורת החזרי מס שעדיין לא מימשו את זכאותם לקבלת הכסף חזרה. נשמע מפתיע? יש עוד נתון שיפתיע אתכם

קרא עוד »