חיפוש

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

תאונת דרכים היא אירוע שמתרחש לפתע, מבהיל מאוד ומותיר אותנו חסרי אונים ולעיתים גם חבולים. בנוסף על כך, לתאונות הדרכים ייתכנו גם השלכות כלכליות משמעותיות. לפיכך עלינו לפנות לעורך דין תאונות מקצועי ומומלץ, בכדי שנכיר ונדע מהן האפשרויות המשפטיות העומדות בפנינו ומה גובה הפיצויים שנוכל לקבל

 

מה עושים לאחר תאונת דרכים?

תופעת תאונות הדרכים נמצאת לצערנו במגמת עלייה בשנים האחרונות, כשהיא גובה את חייהם של מאות אנשים מידי שנה ומותירה אחריה מספר גדול אף יותר של פצועים. לתאונות הדרכים יכולות להיות השלכות מהותיות על חיינו, הן מבחינת נזקי הגוף והן מבחינת הנזקים הכלכליים – לרכב או בגין נזקי הגוף (טיפולים רפואיים, פגיעה בכושר ההשתכרות ועוד).

אמנם מדובר ברגע פתאומי ובלתי צפוי, אך דווקא הרגעים הראשונים שלאחר תאונת הדרכים הם הרגעים המהותיים ביותר ולאחר התאוששות קצרה, כדאי יהיה לתעד בצורה מלאה ומפורטת את זירת האירוע, להחליף פרטים עם הנהג הפוגע (פרטי יצירת קשר, צילום תעודת ביטוח, צילום הרכב ועוד) ולהתפנות לקבלת טיפול רפואי בהתאם.

 

מה זה עורך דין תאונות דרכים?

לאחר שאספתם את כלל החומר הרלוונטי למקרה תאונת הדרכים שעברתם (תיעוד מלא ומפורט ומסמכים רפואיים מתאימים), חשוב ומומלץ לפנות בהקדם לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מומלץ.

עורך דין תאונות דרכים הוא למעשה עורך דין המתמחה בתביעות נזקי גוף בכלל ובמקרי תאונות דרכים בפרט, כך שהוא יוכל לסייע לכם לעשות סדר בחומרים ובראיות שאספתם, לקבוע האם קיימת עילת תביעה ולהעריך בצורה מקצועית מה גובה הפיצויים שתוכלו לדרוש ומול איזה גורם תתנהל התביעה.

 

תביעת פיצויים בגין תאונת דרכים – את מי תובעים?

כאמור, עורך דין תאונות דרכים יוכל לסייע לכם להבין ולהחליט כנגד איזה גורמים ניתן יהיה להגיש את תביעת הנזיקין ולדרוש פיצויים בהתאם, כאשר הגורמים העיקריים אותם ניתן יהיה לתבוע הם: חברות הביטוח, קרנית (במידה ואין אפשרות לתבוע את חברת הביטוח) והמוסד לביטוח לאומי (במידה והתאונה התרחשה במסגרת העבודה, כושר ההשתכרות נפגע ועוד).

 

כיצד בוחרים עורך דין תאונות דרכים מומלץ?

כפי שניתן להבין, תביעת תאונת דרכים מתנהל מול גופים גדולים ומבוססים ולכן, חשוב להיערך אליה בצורה המיטבית ביותר. לפיכך, עלינו לבחור בעורך דין תאונות דרכים מומלץ וזאת באמצעות הפרמטרים הבאים:

 

מקצועיות

בשלב הראשון חשוב לוודא כי מדובר בעורך דין מקצועי, המתמחה בתחום הנזיקין בכלל ובתאונות דרכים בפרט, כך שיוכל לתת מענה מקיף ומקצועי למקרה הספציפי שלנו.

 

ניסיון ומוניטין

ניסיון של מספר שנים ומוניטין חיובי, מהווים אף הם פרמטרים מהותיים בבחירת עורך דין תאונות דרכים מומלץ.

 

המלצות

המלצות של לקוחות אחרים יוכלו להבטיח לנו כי אכן מדובר בעורך דין מומלץ ובעל יחסי אנוש מעולים.

 

לסיכום

תביעת תאונת דרכים היא אחת הדרכים העיקריות למימוש הזכויות המגיעות לנו לאחר תאונת דרכים ובכדי למקסם את הזכויות והפיצויים המגיעים לנו, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מומלץ, אותו נוכל לבחור בהתאם למקצועיותו, הניסיון והמוניטין שלו וכן המלצות של לקוחות אחרים.

עורך דין תאונות דרכים

אולי תאהבו גם את:

סחר בסמים קלים
עו"ד סחר בסמים קלים

סחר, גם במקרה של סמים קלים, מהווה עבירה פלילית חמורה בתחומי שיפוט רבים. מאמר זה נועד להבהיר את תפקידו וחשיבותו של עורך דין המתמחה במקרים

קרא עוד »